Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att det ska vara så svårt att hitta en ny 58:a från AD. Märkligt att de har så låg tillverkningstakt.
Vart kommer bandet ifrån?
Via Facebook? Pris?Diaboliq straps hand made. Super kvalitet!!
Han er både på FB og Instagram. Ca 700,-Via Facebook? Pris?
Fanns 2 i Milano i Duomo igår.Att det ska vara så svårt att hitta en ny 58:a från AD. Märkligt att de har så låg tillverkningstakt.
Ser grymt schysst ut.Han er både på FB og Instagram. Ca 700,-
Kanske kan berätta om 10-12 månader... Ställde mig i kö förra veckan och det är den tiden jag fick att förvänta migÄr det någon som vet hur många Tudor Harrods Edition som producerats hittills?
FelFanns 2 i Milano i Duomo igår.
Krons Ur hade en på nato i skyltfönstret i Lördags.Att det ska vara så svårt att hitta en ny 58:a från AD. Märkligt att de har så låg tillverkningstakt.
Okej, förstår. Hur lyckades du hamna på listan om jag får fråga?Kanske kan berätta om 10-12 månader... Ställde mig i kö förra veckan och det är den tiden jag fick att förvänta mig
Det var bara att maila Harrods och be om att bli satt på listanOkej, förstår. Hur lyckades du hamna på listan om jag får fråga?
Menar du så här?Någon som haft dåligt linjerad bezel? Skickade tillbaka min nya GMT..
Högsta jag sett har jag för mig var över 3700, så skulle gissa runt 4000Är det någon som vet hur många Tudor Harrods Edition som producerats hittills?
Härligt. Vad är priset i butik?Det var bara att maila Harrods och be om att bli satt på listan
GMT är roligare
Ja den är det men den var för stor, åtminstone när jag provade båda samtidigt. Det blev den lilla med äggskalsvisarna som vann.GMT är roligare
£2800Härligt. Vad är priset i butik?
Den där kombinationen var ruggigt fin! Vad är det för band?Pelagos på canvas
Wow, tack för bilderna.Mikrojusteringen på min Pelagos satt plötsligt fast och gick inte att rubba. Efter lite googlande visade det sig att skruven som håller dykarförlängningen hade skruvats ur och låste fast mikrojusteringen. Genom att lossa stiften som håller fast justeringen gick det att kommat att skruva i skruven igen. Kass design men om man vet vad problemet är går det att fixa rätt lätt.
Det där såg ju verkligen inte kul ut. Din klocka?Menar du så här?
Jepp, min.Det där såg ju verkligen inte kul ut. Din klocka?
Jag ångrar mig, vid närmare eftertanke hade jag gjort likadantJepp, min.
Lite dubbelt! Jag trodde att det var by design första gången jag granskade den, läsbarheten på 6/18 är riktigt bra på detta sätt och så tycker jag att det är lite kul att kunna plocka ut "min" klocka ur en hög med GMT:s, för det händer ju så ofta du vet..
Valde faktiskt att be Rolex behålla insertet som det är nu när jag skickade den på garantiservice för datumväxlingsproblem, tycker imperfektionen är lite festligt på något sätt
Ghost är mysigtNya tankar om årets släpp, denna gång från Bark & Jack.
Den där Ghost hade varit trevlig