Jag börjar jobba på det direktHaha - lös en tidsmaskin så åker vi tillbaka några år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag börjar jobba på det direktHaha - lös en tidsmaskin så åker vi tillbaka några år
Inte hittat telefonen änHittade du länken? Vill läsa mer om det.
Och apropå Hydronaut, jag har nämligen en själv. Vet du vart man kan hitta en länk som passar?
Är sugen på både länk och ny tavla, ska raska in på Rob och Nymans när tillfället ges.Inte hittat telefonen än
Begagnad länk var svår kommer jag ihåg. Men Rob E kunde beställa in senast jag frågade
Pelagos på bb fabric
Tidigt 90-tal till idag. Har inte utgått.Vet någon när började tillverkningen av 76200 och när tog det slut?
Har det varit samma ETA verk i sedan dag ett?Tidigt 90-tal till idag. Har inte utgått.
Samma för de andra två referenserna. 76213 och 76214.
Vet inte. Men gissningsvis. ETA 2834.Har det varit samma ETA verk i sedan dag ett?
Canadian tuxedo! Som @The_Escapement är inne på, fett minsann!
Double denim och Pelagos på rem, tooligt som fan. Fet klocka det där.
Om inte utgått då säljes bara i Asien eller?Tidigt 90-tal till idag. Har inte utgått.
Samma för de andra två referenserna. 76213 och 76214.
Hongkong endast. Vilket jag tror det alltid varit.Om inte utgått då säljes bara i Asien eller?
Hade en som var stämplat av AD i Macau. Så jag tror det är både Hongkong och Macau,Hongkong endast. Vilket jag tror det alltid varit.
Det är intressant. Jag såg att de säljes på Buyee i Japan också. Men vet inte om det är gråmarknad eller AD.Hongkong endast. Vilket jag tror det alltid varit.
Frågan är varför bara i de två länderna?Hade en som var stämplat av AD i Macau. Så jag tror det är både Hongkong och Macau,
Då kan det nog vara fler ställen. Asien är det åtminstone.Hade en som var stämplat av AD i Macau. Så jag tror det är både Hongkong och Macau,
Har 23013 också ETA 2834 eller 2824?Vet inte. Men gissningsvis. ETA 2834.
2824 enligt Tudor.com. Otroligt gräslig klocka.Har 23013 också ETA 2834 eller 2824?
Väldigt bra fråga faktiskt, efterfrågan på 76xxxor finns i både Europa och USA. Går du in hos AD i Europa eller USA så lär du se Glamour day date som är på 39 mm.Frågan är varför bara i de två länderna?
'Då kan det nog vara fler ställen. Asien är det åtminstone.
Jag tror att det är någonting att göra med liknande utseende till Rolex Day Date/Datejust.Väldigt bra fråga faktiskt, efterfrågan på 76xxxor finns i både Europa och USA. Går du in hos AD i Europa eller USA så lär du se Glamour day date som är på 39 mm.
Glamour day date:n marknadsförs också, vilket 76xxxor inte gör. 76xxxorna finns inte ens med på Tudors hemsida. Jag fattar inte heller varför, är inte tillräckligt insatt i marknadsekonomi/företagsekonomi för att förstå.
'
Exakt, Asien är det iaf.
Det är lite annorlunda. Tudor Hydronaut/Sport design med lite dressy touch. Jag tycker att det funkar i guldstål.2824 enligt Tudor.com. Otroligt gräslig klocka.
Jag letade också länge efter en länk men hittade tyvärr ingen...Inte hittat telefonen än
Begagnad länk var svår kommer jag ihåg. Men Rob E kunde beställa in senast jag frågade
Fräscht!Double denim och Pelagos på rem, tooligt som fan. Fet klocka det där.
Tack, mycket snygg klocka för pengenGalet fin!
Verkar typ inte gå om man inte beställer via ADJag letade också länge efter en länk men hittade tyvärr ingen...