Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nu står det väl iofs inte så? Bara att det är förlängt och kan dröja så länge som till nästa Basel.Vafalls! Detta trodde jag verkligen inte: Tudor pausar med att lansera nytt i år
Jag som hade siktet på att köpa!
https://www.hodinkee.com/articles/rolex-tudor-patek-philippe-postpone-2020-new-product-announcements
Du har en poäng!Nu står det väl iofs inte så? Bara att det är förlängt och kan dröja så länge som till nästa Basel.
"None of the three brands are firmly committing to a new timeline for their respective announcements, but they could come as late as the next Baselworld, taking place in January 2021."
För mig betyder det bara att de släpper senare, men inte specifikt att det inte kommer ngt i år.
Ja en mindre Pelagos skulle dem iaf högst troligt sälja minst en avDu har en poäng!
Hoppas att Tudor inser att det lönar sig att lansera lite nytt godis
Gick personligen och spekulerade om detta redan när Basel ställdes in. Det är ju som nörd extremt tråkigt samtidigt som när man tänker efter är helt rimligt. Alla de tre tillverkarna har stängt sina fabriker, att lansera nytt just nu fram till sommaren blir ju bara en förlängd wait game för oss konsumenter.Vafalls! Detta trodde jag verkligen inte: Tudor pausar med att lansera nytt i år
Jag som hade siktet på att köpa!
https://www.hodinkee.com/articles/rolex-tudor-patek-philippe-postpone-2020-new-product-announcements
En god gissning är väl att de kommer fatta beslut om lanseringsdatum när de vet att deras produktionsfaciliteter faktiskt är igång och rullar igen. Då har de ett hum om när de nyheter de lanserar kan nå marknad och kan räkna bakåt ifrån det datumet.Nu står det väl iofs inte så? Bara att det är förlängt och kan dröja så länge som till nästa Basel.
"None of the three brands are firmly committing to a new timeline for their respective announcements, but they could come as late as the next Baselworld, taking place in January 2021."
För mig betyder det bara att de släpper senare, men inte specifikt att det inte kommer ngt i år.
Måste säga att jag är rejält impad av dina fotoskills. Det är ju snudd på katalogmaterial.
Tackar ödmjukast - Har börjat intressera mig mer och merMåste säga att jag är rejält impad av dina fotoskills. Det är ju snudd på katalogmaterial.
Snyggt!
Snyggt! Ser nästan ut som cokeMed i leken igen
Faktiskt! Riktigt nöjd, skulle fått vara lite tunnare men är helt såld ändåSnyggt! Ser nästan ut som coke
Sitter fint på dig, enl bild iaf. Läst att många önskar att den var några mm tunnare. Men jag personligen gillar lite bulkiga klockorFaktiskt! Riktigt nöjd, skulle fått vara lite tunnare men är helt såld ändå
Fiiin som snus!Dags för lite skogsarbete
Är det ett Tudor-skärp? Vart hittar jag ett sånt?
Trevlig Tudorskärtorsdag!
Hittade det här på köp och sälj. Tror det var en giveaway när klockan lanserades, det matchar natobandet som kommer med klockan.Är det ett Tudor-skärp? Vart hittar jag ett sånt?
Riktigt snyggt var det!Hittade det här på köp och sälj. Tror det var en giveaway när klockan lanserades, det matchar natobandet som kommer med klockan.
och jepp det är ett Tudorskärp
Vet att ett sådant fanns på Kaplans för länge sedanRiktigt snyggt var det!
Ska hålla ögonen öppna.Vet att ett sådant fanns på Kaplans för länge sedan
Vad är det för ref nr?WOW - så grymt snygg