Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En Harrods BB58 har jag länge hoppats påVad tror ni BB58 i grönt utförande?
Och bronsboett! Där har vi någotVad tror ni BB58 i grönt utförande?
Så jäkla hård! Önskar jag hade köpt denna istället för en ny GMTCommando!
![]()
Det var då jävligt vad ni Tudor ägare håller hårt i era blåa Pelagos.
Här står jag med pengar i handen och nä, ingen vill sälja.
Fan måste jag bära Seiko i många dagar till innan ni släpper era klockor???![]()
Ja den är grym! Älskar att den är så väldigt egenSå jäkla hård! Önskar jag hade köpt denna istället för en ny GMT
Ge @Scaramanga ett bud han inte kan motståDet var då jävligt vad ni Tudor ägare håller hårt i era blåa Pelagos.
Här står jag med pengar i handen och nä, ingen vill sälja.
Fan måste jag bära Seiko i många dagar till innan ni släpper era klockor???![]()
Blå blå blå
![]()
![]()
Dra ett PM.
Ignoranta jag tolkar det där som ett försäljningsinlägg så skicka PM med pris![]()
Haha njaeSkicka ett oemotståndligt bud på PM så ser vi
![]()
Någon mer som mäter tidsavvikelsen på sin bb58? Mätt i 6 dagar nu sen jag fick hem den och ligger nu +1.01 sek per dygn. Varav +4sek kom när den satt i watchwindern ett dygn. Så det får man ju säga är riktigt bra
Om den funnits med ‘58 måtten hade det varit en vinnare.På något sätt tycker jag rött gör sig bättre än blå på BB men blir aldrig riktigt överens ang storleken..![]()
På något sätt tycker jag rött gör sig bättre än blå på BB men blir aldrig riktigt överens ang storleken..![]()
Någon mer som mäter tidsavvikelsen på sin bb58? Mätt i 6 dagar nu sen jag fick hem den och ligger nu +1.01 sek per dygn. Varav +4sek kom när den satt i watchwindern ett dygn. Så det får man ju säga är riktigt bra
Klart godkäntMin mätning ser ut såhär.
![]()
Måste ju ändå vara godkänt haha.
Snygg med ros och smile, vad tänker du om storleken...
Stämmer av min 58:a med en månads mellanrum. I samband med att körjournal och tidrapportering ska lämnas in kolla jag gångavvikelsen och skriver in resultatet i min kalender. Riktigt jävla bra gång på 58:an! +0,13 spd vid senaste avstämningenNågon mer som mäter tidsavvikelsen på sin bb58? Mätt i 6 dagar nu sen jag fick hem den och ligger nu +1.01 sek per dygn. Varav +4sek kom när den satt i watchwindern ett dygn. Så det får man ju säga är riktigt bra
Ställde min efter fröken ur för 16 dagar sedan. Just nu +10 sekunder. Burit den varje dag.Någon mer som mäter tidsavvikelsen på sin bb58? Mätt i 6 dagar nu sen jag fick hem den och ligger nu +1.01 sek per dygn. Varav +4sek kom när den satt i watchwindern ett dygn. Så det får man ju säga är riktigt bra
Aa verkar vara riktigt vassStällde min efter fröken ur för 16 dagar sedan. Just nu +10 sekunder. Burit den varje dag.
Beror på när den är köpt. Står på Tudorwatches.com.Någon som vet om det är 5-års garanti på Pelagosen med inhouseverket? Det är det va?