• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Börjar att bli höst uppe i norr. Dags för läder.
IMG_0777.JPG
36:an är klart underskattad imo. Lika gångbar om inte mer på olik straps än 58:an.
Det blir nog att dra på läder på ’58 efter denna helgen. Länken får tillängnas Speedyn tillsvidare. :)
Nu ska jag bara hitta ett bra rotationssystem.

Tavlan...men skit o va jag tycker. Gillar du den är väl det väsentliga ;)
Gillar också den, kan dock tycka att siffrorna tar över lite för mycket för min smak. Nättare siffror så hade den lyft.
Gräslig, men gillar du så kbk
Inte riktigt min te kopp och är själv inte så förtjust i California dial. Men om du gillar den så kör bara kör. :)
Tack för era svar grabbar! Är rätt så förvånad att majoriteten ändå inte gillade tavlan. Det är en sällsynt och eftertraktad tavla som slutade tillverkas någon gång i början av 2000-talet. Jag tror att jag kommer slå till och köpa den, men vi får se. Den kostar lite mer än en vanlig DD 76200.

Senast ändrad:
Sitter och kollar runt på bilder på BB58 (svarta) och längtar tills jag får min nu. Kanske lite självplågeri men den är ju så galet bra! Fantastisk klocka på många sätt. Jag var även väldigt sugen på den blå, som är bra den med, men har insett att den svarta är mer gångbar för mig. Älskar blått men tycker den nya blir lite för blå och jag lär nog tröttna på den.

Sitter och kollar runt på bilder på BB58 (svarta) och längtar tills jag får min nu. Kanske lite självplågeri men den är ju så galet bra! Fantastisk klocka på många sätt. Jag var även väldigt sugen på den blå, som är bra den med, men har insett att den svarta är mer gångbar för mig. Älskar blått men tycker den nya blir lite för blå och jag lär nog tröttna på den.
Du kommer inte bli besviken när du fått den! Är en riktig keeper och har i mitt fall petat ner mina övriga klockor i frysboxen.

Jag är på jakt efter en svart BB58 .
Har varit i kontakt med flera AD i Sverige ,men ingen vill ens sätta upp mig på väntelista eller har nån klocka i butiken.

Har lyckats hamna på en väntelista i Köpenhamn. Men där trodde dom 1-2 år....

Är det bara och vänta eller svälja stoltheten och köpa en av gråhandlare på Chrono24 till överpris?
Den som väntar, go for it: https://klocksnack.se/threads/tudor-bb-79230n-krons-augusti-2016.136943/

Tillbaka
Topp