flairr
Basic
Det är ingen 58. Den på bilden är en 41:a.En av dem bättre bilderna på 58 jag har sett! Måste börja spara money for this beauty!
58 är väl 39mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ingen 58. Den på bilden är en 41:a.En av dem bättre bilderna på 58 jag har sett! Måste börja spara money for this beauty!
Det är ingen 58. Den på bilden är en 41:a.
58 är väl 39mm?
Fick för mig att de va så jaJa, 58 har helt andra proportioner.
Stämmer mycket bra.Det är ingen 58. Den på bilden är en 41:a.
58 är väl 39mm?
Precis. Sen har BB58 ”guld”-färgade siffror i bezeln också.En av dem bättre bilderna på 58 jag har sett! Måste börja spara money for this beauty!
Ja just det! Det stämmer samt den lilla lumenpricken på bezeln håller sig innanför det röda/vita medans på 41:an så sticker den utanförPrecis. Sen har BB58 ”guld”-färgade siffror i bezeln också.
Eget Nato eller går den att få med endast Nato?
Eget Nato eller går den att få med endast Nato?![]()
Erikas Originals MN Trident strap det därEget Nato eller går den att få med endast Nato?![]()
Skulle kunna bli owg med denna, så jäkla bra
![]()
Faktiskt lite ton-i-ton...Skulle kunna bli owg med denna, så jäkla bra
![]()
Förstår det![]()
Fick min första Tudor idag och jag älskar den![]()
H-vete vad snyggt!!! Vilken superbild, den blå urtavlan poppar ur bildenLeverans från Vanguard idag. Väldigt mjukt och följsamt!
![]()
Snygg, har sagt det förut: klockan är den perfekta avkomman från det lyckliga äktenskapet mellan en Rolex submariner och explorer. Finns ingen bättre klocka på hela planeten för de pengarna. Grattis![]()
Sitter som en smäck på dig!![]()
Tack! Ja den funkar verkligen till det mesta.H-vete vad snyggt!!! Vilken superbild, den blå urtavlan poppar ur bildenFärgen kommer i tusen varianter beroende på bakgrund, kläder, ljus och armband. Ja, vad ska man säga...blir alldeles matt...
Snyggt! Hur var det att få på plats? Har läst några tidigare kommentarer om att det skulle vara krångligt?Leverans från Vanguard idag. Väldigt mjukt och följsamt!
![]()
Tack! Nä det var inga konstigheter, hade underlättat att ha en ”spring bar pincett” men det går utan också.Snyggt! Hur var det att få på plats? Har läst några tidigare kommentarer om att det skulle vara krångligt?