Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är du som skall ha den köp om du gillar den.Funderar på att slå till på en sånhär. Vad tycker Tudorpanelen?
![]()
Jag är inget fan av tavlan eller visarna, men som sagt köp om DU gillar denFunderar på att slå till på en sånhär. Vad tycker Tudorpanelen?
![]()
Har själv sneglat på denna. Oerhört cool field/tool-vibb. California-dailen är unik och mytomspunnen. KÖR!
Det är du som skall ha den köp om du gillar den.
Jag är inget fan av tavlan eller visarna, men som sagt köp om DU gillar den![]()
Sååja!Då ska jag köpa den!
Grym lume har den också.
Bland de första BB58 som kom ut i Sverige... Köpt av mig på Rob E. sommar 2018 ... Fortfarande kvar i min ägo....
![]()
Även jag har fortfarande kvar min, inköpt 17e juli 2018 på Engströms
![]()
Snyggt! Den passar i de flesta kläder och läderBB36 på natoband. Snart är det dock dags för höstkläder (läder).![]()
Galet bra bild!Tog en bild på temat ”toolwatch”.
![]()
Äsch! Smickrare där...Galet bra bild!![]()
Grattis!! Hade aldrig gissat på att du skulle köpa en BB36.Då kom den .![]()
Först kändes den liten men efter en stund så känns den kanon.Grattis!! Hade aldrig gissat på att du skulle köpa en BB36.
Hur känns storleken jämfört med Hydronauten?
Eftersom jag tillhör den skaran som gillar stora kronor måste jag säga att kronan på 36:an är mycket snyggare än på 58:an. Ger en skön tool känsla imho (antar att det är just proportionerna 36 v 39 men samma storlek på kronan).Så nöjd med BB36 , då det får bli en bild till.![]()
36:an är grym! Det där med kronor är svårt - just det faktum att kronan trycker på handen är det enda jag inte gillar med den BB 58 jag fick hem i förra veckan. Jag har å andra sidan det problemet med många klockor så felet ligger väl hos mig. I allt annat en fantastisk klocka att bära.Eftersom jag tillhör den skaran som gillar stora kronor måste jag säga att kronan på 36:an är mycket snyggare än på 58:an. Ger en skön tool känsla imho (antar att det är just proportionerna 36 v 39 men samma storlek på kronan).
36:an är grym! Det där med kronor är svårt - just det faktum att kronan trycker på handen är det enda jag inte gillar med den BB 58 jag fick hem i förra veckan. Jag har å andra sidan det problemet med många klockor så felet ligger väl hos mig. I allt annat en fantastisk klocka att bära.
![]()
Det har du förmodligen rätt i. Svårt att lära gamla hundar sitta, och allt det där.om du sätter klockan ”som man ska”, dvs ovanför knölen så borde inte kronan störa![]()
Bär klockan längre upp, så sitter den skönt och ditt problem är borta.36:an är grym! Det där med kronor är svårt - just det faktum att kronan trycker på handen är det enda jag inte gillar med den BB 58 jag fick hem i förra veckan. Jag har å andra sidan det problemet med många klockor så felet ligger väl hos mig. I allt annat en fantastisk klocka att bära.
![]()
Personliga favorit-tudorn!Den är så otroligt bra.![]()
En av dem bättre bilderna på 58 jag har sett! Måste börja spara money for this beauty!Den är så otroligt bra.![]()