Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kör maskeringstejp om du är nervös, tar några sekunder att sätta på och minimerar risken för repor avsevärtFasen jag är super rädd att repa bandhorn vid byten . Tejpar ni å så eller ?
Nej. Vad gör en liten repa på baksidan? Inget alls för mig.Fasen jag är super rädd att repa bandhorn vid byten . Tejpar ni å så eller ?
Jag tejpade men trots detta blev det två ytte pytte små märken. Hade gått lättare med en pincett.Fasen jag är super rädd att repa bandhorn vid byten . Tejpar ni å så eller ?
Hej! Är det Någon som vet vad detta exakt är för någon? Har svårt att hitta en likadan.
tack på förhand.
V
![]()
Troligen första generationens Black Bay Blue. Med ETA-verk.Hej! Är det Någon som vet vad detta exakt är för någon? Har svårt att hitta en likadan.
tack på förhand.
V
![]()
Den försteHej! Är det Någon som vet vad detta exakt är för någon? Har svårt att hitta en likadan.
tack på förhand.
V
![]()
Hej! Är det Någon som vet vad detta exakt är för någon? Har svårt att hitta en likadan.
tack på förhand.
V
![]()
Tack så mycket. Tänkte att den inte såg blå ut men var lite osäker!Ser ut som en gen 1 Black Bay Blue med ETA-verk.
Lurades av den svarta bezelen, ser inte blå ut hehe! Men tack!Troligen första generationens Black Bay Blue. Med ETA-verk.
Den svarta ETA-versionen hade röd pip-triangel, bilden du visade var vit.Lurades av den svarta bezelen, ser inte blå ut hehe! Men tack!
Bra bild absolut men tror det man ska tänka på här är att det är mest sannolikt en reflektion i glaset som gör att tavlan ser riktigt bra utH-vete vad snyggt!!! Vilken superbild, den blå urtavlan poppar ur bildenFärgen kommer i tusen varianter beroende på bakgrund, kläder, ljus och armband. Ja, vad ska man säga...blir alldeles matt...
Inte olik från original från äldre flingor, gäller både klocka som bakgrund...,Hänger också på pre-TudorThursday
![]()
Snyggt armband, vart har du köp det?Tudor tisdag
![]()
Snyggt! Lite så man får vibbarna att du o din avatar är en och samme...
Det är det men det ska vi ju hålla tyst om!Snyggt! Lite så man får vibbarna att du o din avatar är en och samme...![]()