Tycker motsatsen, för mig är Tudor = ETA. Så roligt att några nya modeller även får det.Tycker dock det är lite synd att det är eta urverk i, vad tycker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker motsatsen, för mig är Tudor = ETA. Så roligt att några nya modeller även får det.Tycker dock det är lite synd att det är eta urverk i, vad tycker ni?
Förstår dig, alla tycker vi olikaTycker motsatsen, för mig är Tudor = ETA. Så roligt att några nya modeller även får det.
Ska väll egentligen heta Flagship store. En dedikerad Tudor-butik som endast säljer Tudor. Scottish Watches brukar vara pålästa men hittar inte påståendet nån annanstans.Jo jag är sugen på en royalMen först tänkte jag slå till på nya Rolex OP. Men det fanns ju inte hemma och de första som de får in nästa vecka var redan sålda.
Vad menas med boutique only? Var auktoriserad återförsäljare av Tudor som jag mailade med.

Ungefär som alltid med Rolex/Tudor. De vet aldrig vad som kommer i leveransernaJag ringde till min AD idag och förhörde mig kring royalmodellerna och när de kommer. De hade inte fått veta något än men skulle ringa/maila tillbaka när de fick någon information! Bara att vänta då![]()
Gillar den mer o mer för varje gång jag ser den!Tudorfredag. Skål!
![]()
Gillar den mer o mer för varje gång jag ser den!
Den där blåaÖlen eller flingan?
(flingan)Det kan jag svara på när dom hör av sig, skrev upp mig samma dag som den släpptes. Men beror väl på ens relation med AD’n och kanske om man tjatar på dom? Inget hört och inte stött på.Jag vet att man kan köpa språnglans nya här men om man vill köpa en blå bb58 hos en AD, ungefär hur lång är väntetiden? Skiljer sig säkert mellan olika AD men tänkte på en ungefärlig tid![]()
Uppfattat! Tack för svar! Jag skall kolla med dem va de säger, hoppas du får din snartDet kan jag svara på när dom hör av sig, skrev upp mig samma dag som den släpptes. Men beror väl på ens relation med AD’n och kanske om man tjatar på dom? Inget hört och inte stött på.
Jag vet att man kan köpa språnglans nya här men om man vill köpa en blå bb58 hos en AD, ungefär hur lång är väntetiden? Skiljer sig säkert mellan olika AD men tänkte på en ungefärlig tid![]()
Väntade ca 2 1/2 månad på min. Den ligger nu ute på KS. Dra gärna ett PM om du är intresseradJag vet att man kan köpa språnglans nya här men om man vill köpa en blå bb58 hos en AD, ungefär hur lång är väntetiden? Skiljer sig säkert mellan olika AD men tänkte på en ungefärlig tid![]()
Ah okay gick ganska fort dåVäntade ca 2 1/2 månad på min. Den ligger nu ute på KS. Dra gärna ett PM om du är intresserad![]()
Som sagt ovan så skiljer det från AD till AD. Vad som ev. kan göra tillgången något bättre är Covid situationen (både färre turister men även en nedgång av lyxkonsumption). När jag frågade min lokala AD (där jag har köphistorik) så sa dem att de inte fått någon tilldelning alls i år och mycket osäkerhet råder om nästa år. Att du skulle få en inom 3 mån är inte jättetroligt/vanligt men önskar dig lycka till.Ah okay gick ganska fort dåjag hör av mig om de blir aktuellt
![]()
Ska tillägga att jag skrev upp mig på listan innan Rolex öppnade fabriken (i våras)och AD tog emot namn på listorna fortfarande.Ah okay gick ganska fort dåjag hör av mig om de blir aktuellt
![]()
Som sagt ovan så skiljer det från AD till AD. Vad som ev. kan göra tillgången något bättre är Covid situationen (både färre turister men även en nedgång av lyxkonsumption). När jag frågade min lokala AD (där jag har köphistorik) så sa dem att de inte fått någon tilldelning alls i år och mycket osäkerhet råder om nästa år. Att du skulle få en inom 3 mån är inte jättetroligt/vanligt men önskar dig lycka till.
Jag fick vända mig utomlands för att hitta en.
Ja jag misstänkte de, har inte köpt jättemycket hos ad så har knappast någon historik därSka tillägga att jag skrev upp mig på listan innan Rolex öppnade fabriken (i våras)och AD tog emot namn på listorna fortfarande.
därav frågan Såg bra utNytt in från @Royal Straps. Contoured Handmade, Light Brown. Bra pris via PM på KS, och snabbt fraktat!
![]()
![]()
Jag beställde short-versionen (enda i lager?) och har den på näst innersta med 16.5 cm handleder, sååå.. Ja? Nej?Såg bra utlångt?
Jag beställde short-versionen (enda i lager?) och har den på näst innersta med 16.5 cm handleder, sååå.. Ja? Nej?![]()
Såg bra ut på dig
Förklara för mig hur jag köper detta armbandet. Är det tillverkat av en medlem? Tack.Nytt in från @Royal Straps. Contoured Handmade, Light Brown. Bra pris via PM på KS, och snabbt fraktat!
![]()
![]()