• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor Black Bay 58 Navy goes Paul Newman (Bulang & Sons).
IMG_0132.jpg
IMG_0133.jpg
IMG_0134.jpg
IMG_0135.jpg
IMG_0136.jpg
IMG_0137.jpg

Hur är vikten på en Tudor? Har tittat på dem flera gånger och gillar det jag ser - men är intresserad av hur den känns på handleden. Känns den solid som en Rolex?

Hur är vikten på en Tudor? Har tittat på dem flera gånger och gillar det jag ser - men är intresserad av hur den känns på handleden. Känns den solid som en Rolex?
Hej, jag har haft 8 olika rolex klockor inkluderat de nya sub och jag kan säga att detta är den skönaste klockan jag någonsin haft på handleden. Jämfört med de gamla subarna, innan de bytte upp sig till nya länkarna så är den solid. Jämfört med en nyare sub länk med micro adjustment så är den inte riktigt där men väldigt nära. Vad gäller vikten så är denna klart till fördel på handleden. Min handled är 17cm som referens.

Hej, jag har haft 8 olika rolex klockor inkluderat de nya sub och jag kan säga att detta är den skönaste klockan jag någonsin haft på handleden. Jämfört med de gamla subarna, innan de bytte upp sig till nya länkarna så är den solid. Jämfört med en nyare sub länk med micro adjustment så är den inte riktigt där men väldigt nära. Vad gäller vikten så är denna klart till fördel på handleden. Min handled är 17cm som referens.
Håller med, BB58an sitter väldigt skönt.

Tack! Får kika på det.
Om du letar runt på tex ebay och hittar en bra deal så se till att det står T800 på baksidan av banden. Vet inte vad det står för men det verkar som att dessa är tjockare och kommer då sitta fint mot klockan.
02straps har T800 på sina band för GMTn och de sitter fint om man ser på deras bilder

Alright, låter bra!

Hej ! Är på jakt efter en Tudor black bay steel, kanske är det någon här som har en och är sugen på att sälja den. Skriv gärna ett meddelande isåfall.

Tillbaka
Topp