Roses and Shields
Basic
Hej! Återkommer!Det där blev ju riktigt coolt! Har du fler bilder?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Återkommer!Det där blev ju riktigt coolt! Har du fler bilder?
Snygga bilder! Inte riktigt min typ av armband, men kombinationen blå och ljusbrun är magiskTudor Black Bay 58 Navy goes Paul Newman (Bulang & Sons).
Hej, jag har haft 8 olika rolex klockor inkluderat de nya sub och jag kan säga att detta är den skönaste klockan jag någonsin haft på handleden. Jämfört med de gamla subarna, innan de bytte upp sig till nya länkarna så är den solid. Jämfört med en nyare sub länk med micro adjustment så är den inte riktigt där men väldigt nära. Vad gäller vikten så är denna klart till fördel på handleden. Min handled är 17cm som referens.Hur är vikten på en Tudor? Har tittat på dem flera gånger och gillar det jag ser - men är intresserad av hur den känns på handleden. Känns den solid som en Rolex?
Håller med, BB58an sitter väldigt skönt.Hej, jag har haft 8 olika rolex klockor inkluderat de nya sub och jag kan säga att detta är den skönaste klockan jag någonsin haft på handleden. Jämfört med de gamla subarna, innan de bytte upp sig till nya länkarna så är den solid. Jämfört med en nyare sub länk med micro adjustment så är den inte riktigt där men väldigt nära. Vad gäller vikten så är denna klart till fördel på handleden. Min handled är 17cm som referens.
Tycker jag med. Lots of value for money.Bra den där!
Curved ends eller raka?Någon som har tips på vart jag kan hitta armband i gummi för min GMT?
Tror curved. Där det blir smalare mot låset.Curved ends eller raka?
Tack! Får kika på det.Har från Vanguard och från 02straps (https://www.02straps.com/)
Får vänta en mindre evighet (räkna med 4 veckor) om man beställer från 02straps, men banden är riktigt bra - prisvärda
Om du letar runt på tex ebay och hittar en bra deal så se till att det står T800 på baksidan av banden. Vet inte vad det står för men det verkar som att dessa är tjockare och kommer då sitta fint mot klockan.Tack! Får kika på det.
Alright, låter bra!Hej, jag har haft 8 olika rolex klockor inkluderat de nya sub och jag kan säga att detta är den skönaste klockan jag någonsin haft på handleden. Jämfört med de gamla subarna, innan de bytte upp sig till nya länkarna så är den solid. Jämfört med en nyare sub länk med micro adjustment så är den inte riktigt där men väldigt nära. Vad gäller vikten så är denna klart till fördel på handleden. Min handled är 17cm som referens.
Riktigt fin. Har tidigare suktat efter 79090 eller liknande men de har skenat i pris. Tror att Tudors mer egna design kommer att bli mer eftertraktat framöver och inte bara de som liknat Rolex!Tudor måndag
Instämmer!Nu håller vi Tudortråden där den förtjänar, på förstasidan. Här kommer lite blått!
Wohoooo!Mitt bidrag till TudorTorsdag får bli det faktum att BB58 Blue vann ett pris idag