S
Staafen
Guest
Ju mer jag ser den blå desto bättre tycker jag att den är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ju mer jag ser den blå desto bättre tycker jag att den är.
Samma här, speciellt efter dina senaste bilder från veckan som var riktigt bra.Ju mer jag ser den blå desto bättre tycker jag att den är.
Vad roligt att höra!Samma här, speciellt efter dina senaste bilder från veckan som var riktigt bra.
Det tror jag inte men flera ute nu vilket såklart påverkar priserna.Har BB58 hypen dött ut?
Klockor kommer och går men bb58 bestårHar BB58 hypen dött ut?
Grattis riktigt schysst den där.Blev en Tudor Black Bay Bronze igår, väldigt nöjd!
Rätt stil, men ser stelt ut.Är osäker på Hirsch Heritage vad tycker ni?
Det är stelt men mjuknar nig med tiden blir snyggt när det slits.Rätt stil, men ser stelt ut.
Hej! Jag skulle prova ett svart Tropical från t ex Bulang and Sons.Jag har en sub, 79090 som jag haft på länk och MN band ett tag. Jag är nu på jakt efter ett gummiband. Vad har ni för erfarenheter?
Jävligt trevliga bilder. Jag var tvungen att ta på mig min.lite fler bilder...
Om du vill ha curved ends så tror jag Zealande är de enda som kan leverera detta till en 79090Jag har en sub, 79090 som jag haft på länk och MN band ett tag. Jag är nu på jakt efter ett gummiband. Vad har ni för erfarenheter?
Tack! Men jag tänker nog att jag vill ha ett curved. Men hittar jag ingen som jag gillar så blir det nog ett Tropical.Hej! Jag skulle prova ett svart Tropical från t ex Bulang and Sons.
Det där blev ju riktigt coolt! Har du fler bilder?Tudor Black Bay 58 Navy goes Paul Newman.
00:00 stod den antagligen på kl 12:00 så du får snurra den ett varv till.Märkte igår att klockan hade slutat gå... (Får skämmas i ett hörn, har skruvat bil i helgen och ville inte förstöra klockan) Den hoppa igång fint efter lite rörelse. Tänkte däremot på datumet, inatt så bytte den ej från 8e->9e. Hur gör jag korrekt datumbyte, eller la jag den basically på 8am ist dör 8pm?
Slänger även in en bild
Lite de jag misstänkte. Snurrade ett varv till, får se inatt!00:00 stod den antagligen på kl 12:00 så du får snurra den ett varv till.
Jag tyckte den svarta var rätt Mjäää när jag hade den. Den blå ser jag dock som en keeper.Har BB58 hypen dött ut?
Nä, klockan sitter fast på remmen också, eller hur? Mer som ett riktigt band. Men det kostar huggorm, inte sant?Tudors nato vart inte alls tokigt.
Ja precis egna hål för pins.Nä, klockan sitter fast på remmen också, eller hur? Mer som ett riktigt band. Men det kostar huggorm, inte sant?
Bra den där!Tudorvecka inledd.