• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hejsan,

Jag är på jakt efter en Black Bay 79220B. Var hade ni letat om ni var i min sits? Förutom blocket, tradera och i köp och sälj på KS

Har passerat nya Omega SMP, Rolex DJ 116200 & Rolex Sub 16610 under sista 24 månaderna och väntar nu ivrigt på min Blå BB58 som enligt DHL anländer inom 24h från UK. Längesen jag längtade så mycket efter en ny klocka och min Tudor-premiär.

Vi ses inom kort med bilder på nyförvärvet 😊

Ligger sprillans ny å väntar 😎

Bilagor

• D84EAEA5-EEA1-4B00-9473-A9B9D750269E.jpeg
    D84EAEA5-EEA1-4B00-9473-A9B9D750269E.jpeg
    149.1 KB · Visningar: 51
Härligt, då får du vara snabb och hugga den! Får se vart jag själv landar, än är jag helt lost om det blir en BB58 eller SMP först och främst, så får vi se färg senare. Har dock redan en del svarta klockor, så egentligen vore en blå det optimala till samlingen. Så många vändningar kvar för mig i den här frågan innan jag landar i någon klocka😅
Såg din köpesannons. Finns det inte en drös av BB58 på säljes?

Satan vad läckert. Har noterat din Sub i tråden. Läcker duo! Leker med tanken att spela en BB58 i varje färg som duo innan jag jagar en Sub igen😊
Tack! Det var en bra duo faktiskt men BBn är såld nu och ersatt med en 214270.

Ja köp en av varje, det är skoj. Jag gjorde så med 16570.

Någon här i tråden kanske får ett litet samtal idag?! Nymans ringde för en stund sen och frågade om jag ville hämta ut en svart BB58 på länk som jag flaggat intresse för. Tackade så vänligt för påringningen men förklarade att det faktiskt räckte med en... Hämtade ju ut en där i april. Så antingen ringer de vidare på listan eller så kanske någon här är snabb och ringer Nymans själva och kollar om den är kvar

Någon här i tråden kanske får ett litet samtal idag?! Nymans ringde för en stund sen och frågade om jag ville hämta ut en svart BB58 på länk som jag flaggat intresse för. Tackade så vänligt för påringningen men förklarade att det faktiskt räckte med en... Hämtade ju ut en där i april. Så antingen ringer de vidare på listan eller så kanske någon här är snabb och ringer Nymans själva och kollar om den är kvar
Hoppla. Jag som fick svar om att dom inte vet om dom får några av den modellen närmaste tiden och "Vi kan i dagsläget inte svara på när i tiden det kan vara och vill på förhand informera om att vissa klockor kan ta flera år för oss att få."

Så jag skickade handpenning till en annan lista.... Kul. Jaja hade säkert varit så långt ner på listan ändå - får trösta mig med det

Tillbaka
Topp