Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kolla chrono24Hejsan,
Jag är på jakt efter en Black Bay 79220B. Var hade ni letat om ni var i min sits? Förutom blocket, tradera och i köp och sälj på KS
Ska kika på vad det är, tack så mycketKolla chrono24![]()
Du är inte ensam. Irriterar mig att gapet blir så tydligt när man sätter på tex läder eller canvas så Tudor får endast vara på länk eller gummi (med curved ends)Den gör sig riktigt bra på läder. Stör mig dock alltid på det där gapet, men det är bara jag![]()
Iallafall GMTn. BB58 har inte samma gap. Men den gillar jag endå mest på länkenDu är inte ensam. Irriterar mig att gapet blir så tydligt när man sätter på tex läder eller canvas så Tudor får endast vara på länk eller gummi (med curved ends)
Fanns flera på C24. Rekommenderar att du väljer de inom EU & med Trusted Checkout för tryggast möjlig affär. Var inte rädd för att pruta, brukar gå vägen efter en stund.Hejsan,
Jag är på jakt efter en Black Bay 79220B. Var hade ni letat om ni var i min sits? Förutom blocket, tradera och i köp och sälj på KS
Ok tack!Fanns flera på C24. Rekommenderar att du väljer de inom EU & med Trusted Checkout för tryggast möjlig affär. Var inte rädd för att pruta, brukar gå vägen efter en stund.
Såg din köpesannons. Finns det inte en drös av BB58 på säljes?Härligt, då får du vara snabb och hugga den! Får se vart jag själv landar, än är jag helt lost om det blir en BB58 eller SMP först och främst, så får vi se färg senare. Har dock redan en del svarta klockor, så egentligen vore en blå det optimala till samlingen. Så många vändningar kvar för mig i den här frågan innan jag landar i någon klocka![]()
Det ligger ett gäng därSåg din köpesannons. Finns det inte en drös av BB58 på säljes?
Tänkte samma sak. Bara att handla. Även gråisarna har helt nya med plast på, det går att få ett rätt ok pris om man vill förhandla liteSåg din köpesannons. Finns det inte en drös av BB58 på säljes?
GRATTIS!! Är sååå avundsjukÄntligen dök hon upp efter leverans av DHL.
imorgon ryker sista plasten och en bit av länken.
So far, förstår jag hypen. Vilken skönhet!
![]()
Grattis till nyförvärvet den är riktigt nice.Äntligen dök hon upp efter leverans av DHL.
![]()
Behövde något akut för att ersätta min Sub 16610. Vi får se hur länge förtrollningen hållerGRATTIS!! Är sååå avundsjuk![]()
Stort grattis!Behövde något akut för att ersätta min Sub 16610. Vi får se hur länge förtrollningen håller![]()
Tackar! Supernöjd so far.Grattis till nyförvärvet den är riktigt nice.
Satan vad läckert. Har noterat din Sub i tråden. Läcker duo! Leker med tanken att spela en BB58 i varje färg som duo innan jag jagar en Sub igenDu borde kört dubbelpipigt!![]()
![]()
Tack! Det var en bra duo faktiskt men BBn är såld nu och ersatt med en 214270.Satan vad läckert. Har noterat din Sub i tråden. Läcker duo! Leker med tanken att spela en BB58 i varje färg som duo innan jag jagar en Sub igen![]()
Det blev ingen långvarig romans med BB58?Tack! Det var en bra duo faktiskt men BBn är såld nu och ersatt med en 214270.
Ja köp en av varje, det är skoj. Jag gjorde så med 16570.
Nej det blev ganska kort men gillar verkligen den blå BB58!Det blev ingen långvarig romans med BB58?
(I övrigt en fin kombo med en 16570)
Jäklar vad fin. har en 7965 (Utan datum) och är sugen att sätta den på ett stålarmband. Dock är originalen dyrare än klockan. Har du några förslag på alternativ?Unnar mig gammel-Tudorn idag![]()
Läckert! GrattisÄntligen dök hon upp efter leverans av DHL.
![]()
Riktigt trevlig kombo faktiskt![]()
Kvällshäng
Som sagt, grym duo!![]()
Kvällshäng
Gillar Tudor mer och mer för varje bild som läggs upp, och just dessa tvåSom sagt, grym duo!![]()
Hoppla. Jag som fick svar om att dom inte vet om dom får några av den modellen närmaste tiden och "Vi kan i dagsläget inte svara på när i tiden det kan vara och vill på förhand informera om att vissa klockor kan ta flera år för oss att få."Någon här i tråden kanske får ett litet samtal idag?! Nymans ringde för en stund sen och frågade om jag ville hämta ut en svart BB58 på länk som jag flaggat intresse för. Tackade så vänligt för påringningen men förklarade att det faktiskt räckte med en... Hämtade ju ut en där i april. Så antingen ringer de vidare på listan eller så kanske någon här är snabb och ringer Nymans själva och kollar om den är kvar