Ja, den är verkligen lyckad. Min lär också stanna. Funderar lite över en blå också...Håller helt med! Verkligen pang för pengarna.Hade ju en BB58 tidigare och fattar inte vad jag tänkte när jag sålde den.. Denna stannar!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den är verkligen lyckad. Min lär också stanna. Funderar lite över en blå också...Håller helt med! Verkligen pang för pengarna.Hade ju en BB58 tidigare och fattar inte vad jag tänkte när jag sålde den.. Denna stannar!
![]()
Du lär nog inte bli besviken på den blå med ett fräschare utseende och bra komplement till den svarta med gilt.Ja, den är verkligen lyckad. Min lär också stanna. Funderar lite över en blå också...
Ja, en lösning motsvarande glidelock hade jag inte tackat nej till!Väldigt kul läsning då jag precis införskaffat en BB58 och varit intresserad av flera du jämför med. Saknar dock bättre justering av länken då jag är "mellan" två länkar. I övrigt väldigt nöjd.
Vilken är anledningen att du föredrar BB58 framför 126200 och 116610LN?
Den blå är riktigt fin. Helt klart min favorit av BB58!Avsaknad av AR är ju inte alltid fel. Den blåa går från klarhet till klarhet.![]()
Avsaknad av AR är ju inte alltid fel. Den blåa går från klarhet till klarhet.![]()
Fattar! Riktigt bra AR på min Sinn också. Den svarta är ju också grym!Jag hade gärna haft AR på min svarta BB58. Är bortskämd med bra AR från alla Brattar
![]()
Tomten kom tidigt i år!![]()
Tack, ska ta väl hand om den!Tack för den här gången Tudor! Igår lämnade jag över stafettpinnen till bäste @thelizardking.
![]()
Hade varit trevligt om du köpte en BB58 igenTack för den här gången Tudor! Igår lämnade jag över stafettpinnen till bäste @thelizardking.
![]()
Det blev lite fel där, inte igår haha! Men det känns bra att du köpte, tror att du kommer ha mycket glädje av den.Tack, ska ta väl hand om den!![]()
Det är absolut inte omöjligt, det är en grym modell. Sålde då jag hade annat på ingång.Hade varit trevligt om du köpte en BB58 igen![]()
214270?Det är absolut inte omöjligt, det är en grym modell. Sålde då jag hade annat på ingång.
Yes, packade upp den nyss!214270?
Grattis till nyförvärvet. En skön trio bestående av 214270, 16610lv och BB58B hade varit något kanske.Yes, packade upp den nyss!![]()
Stort tack! Ja det hade varit något men är mer än nöjd med min Explorer och Sub duo nu.Grattis till nyförvärvet. En skön trio bestående av 214270, 16610lv och BB58B hade varit något kanske.
Snyggt!Provar lite AM- real leather från Geckota. Hittills är det en ganska stel upplevelse. Vet inte vad jag tycker om färgen men det var tio gånger billigare än Tudor.
![]()
![]()
Ja det är samma på originalet är jag rädd.Snyggt!
Men vilket rejält gap det blir mellan band och boett, det är de relativt långa luggarna som gör det antar jag
Men fortfarande riktigt snyggt med det bandet!Ja det är samma på originalet är jag rädd.
![]()
Den gör sig riktigt bra på läder. Stör mig dock alltid på det där gapet, men det är bara jagJa det är samma på originalet är jag rädd.
![]()
Omegan är otroligt tråkig och länken ful.Är det någon här i tråden som har en BB58 och som även har/haft den nya SMP? Vilken föredrog ni och varför? En beggad SMP kostar ju typ samma som en BB58 trots att Omegan har typ 20k högre listpris![]()
fast låset är bättreOmegan är otroligt tråkig och länken ful.
Har varken BB58 svart eller blå längre..haft båda. Även haft blå o svart SMP den nya. Tycker det är två helt olika klockor och stilar. Jämförelsen blir lite skev för mig. Men om jag va tvungen att välja mellan dem så vet jag lätt vilken jag hade valtÄr det någon här i tråden som har en BB58 och som även har/haft den nya SMP? Vilken föredrog ni och varför? En beggad SMP kostar ju typ samma som en BB58 trots att Omegan har typ 20k högre listpris![]()
BB58 eller?Har varken BB58 svart eller blå längre..haft båda. Även haft blå o svart SMP den nya. Tycker det är två helt olika klockor och stilar. Jämförelsen blir lite skev för mig. Men om jag va tvungen att välja mellan dem så vet jag lätt vilken jag hade valt
Jag förstår att det är svårt, håller med om att de är väldigt olika! Går i funderingar om att köpa mig en ”dyrare” dykare och då står det mellan dessa två. Tycker BB58 verkar grym med den slimma designen och vintage-utseendet. Däremot känns det svårt att motivera priset i jämförelse med SMP med dess urverk. Vilken föredrar du?Har varken BB58 svart eller blå längre..haft båda. Även haft blå o svart SMP den nya. Tycker det är två helt olika klockor och stilar. Jämförelsen blir lite skev för mig. Men om jag va tvungen att välja mellan dem så vet jag lätt vilken jag hade valt
NopeBB58 eller?