Nice! Hur är känslan tredje gången gillt ?Har sedan tidigare ägt två stycken Tudor DD 76200, men tredje gången gillt nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Hur är känslan tredje gången gillt ?Har sedan tidigare ägt två stycken Tudor DD 76200, men tredje gången gillt nu!
Hur sjukt än det låter, så är känslan betydligt häftigare nu tredje gången än första och andra gången.Nice! Hur är känslan tredje gången gillt ?
Den är riktigt fin med den svarta tavlanHar sedan tidigare ägt två stycken Tudor DD 76200, men tredje gången gillt nu!
Du fick tag på en tillslut, grattis. Dax att behålla dennaHar sedan tidigare ägt två stycken Tudor DD 76200, men tredje gången gillt nu!
Den är riktigt fin med den svarta tavlan
Japp, fick tag i en och tavlan är fin osvosv, och definitivt en keeper!Du fick tag på en tillslut, grattis. Dax att behålla denna
Jasså?! Nu blir man ju nyfiken på vad det är för projekt??Japp, fick tag i en och tavlan är fin osvosv, och definitivt en keeper!
Men jag har ett projekt på gång med denna klocka, där bland annat tavlan kommer bytas ut. Hela projektet kommer kosta en ca 8kkr men tror det kommer bli riktigt snyggt. Resultaten lär komma om en ca 2-3 månader.
Den som lever får se.Jasså?! Nu blir man ju nyfiken på vad det är för projekt??
Samma här min nyfikenhet gick i taketJasså?! Nu blir man ju nyfiken på vad det är för projekt??
Låter inte sjukt alls och vi är väl alla helt friska i det här intresset Kul!Hur sjukt än det låter, så är känslan betydligt häftigare nu tredje gången än första och andra gången.
Cali-tavlan och merc-visare?!Den som lever får se.
Haha! Bland annat, men det är två grejer till som kommer totalt ändra klockan.Cali-tavlan och merc-visare?!
Riktigt trevlig klockaHar sedan tidigare ägt två stycken Tudor DD 76200, men tredje gången gillt nu!
Tack!Riktigt trevlig klocka
Samma här! Fantastisk klocka verkligen. Är så att jag blir sugen på att skaffa en svart också =)Snart två veckor in med min BB58 och är fortfarande nyförälskad! Fantastisk pjäs
Ska du göra om den tavlan som är så vacker? =)
Den är grym!Tudor torsdag
Kan ev lösas med ett extra microjusteringshål.Mycket trevligt tillskott men ovanligt svårt att få till bra passform på länken.
Dvs borra ett?Kan ev lösas med ett extra microjusteringshål.
Det var någon här i tråden som gav sig in på det och borrade själv.Dvs borra ett?