Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen slump gissar jag Har ni BB58 party ?BB58 in da house!
Ingen slump gissar jag Har ni BB58 party ?m
Nja det är kidsen som tjänar egna slantar och är klocknerdarIngen slump gissar jag Har ni BB58 party ?
Gud va trevligt.Nja det är kidsen som tjänar egna slantar och är klocknerdar
Mmm jag kanske har lite med det att göra, hustrun droppa en skön kommentar till en annan kvinna - snygg airking.Gud va trevligt.
Låter som en dröm Kul!Nja det är kidsen som tjänar egna slantar och är klocknerdar
Ja men va inte arg på henne för det nu. Shell get thereMmm jag kanske har lite med det att göra, hustrun droppa en skön kommentar till en annan kvinna - snygg airking.
Det var en 34mm airking hon gillar det andra märket bättre än trådensJa men va inte arg på henne för det nu. Shell get there
Ja kom igen nu!!!Tycker inte jag ser så många #owgmarch banners. Kan vi få med oss några fler Tudor entusiaster till årets utmaning?
UTMANING - OWG 1 månad 2021
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Ingen ”utmaning” med Tudor...Tycker inte jag ser så många #owgmarch banners. Kan vi få med oss några fler Tudor entusiaster till årets utmaning?
UTMANING - OWG 1 månad 2021
En utmaning att endast bära en och samma klocka under en månads tid, start 1 mars 2021. Äntligen är det dags för årets klock-fasta. Vi är många som har längtat, och nu är det dags att anmäla sig. Det är så klart fritt att välja vilken klocka man vill men jag själv kommer inte ta min vanliga...klocksnack.se
Upp till bevis!Ingen ”utmaning” med Tudor...
Känns tråkigt att deltaga med klockor man gillar...Upp till bevis!
Känns tråkigt att deltaga med klockor man gillar...
(Samma som med Rolex.)
Jag kommer förmodligen vara med men måste i så fall hitta något riktigt vidrigt långt ned i byrålådan.
Ja jag med (de flesta iallafall) och alla gör ju som de vill med utmaningen men kan jag hitta något fult eller allmänt oskönt (typ ”hur fan kunde jag köpa den?!”) så är blir det en ännu större utmaning än att bara glida runt en månad med favorit Tudorn på armen. Alla gör ju som de själva vill som sagt.Jag kanske är ensam men jag gillar de klockor jag har hemma
Vänd på det: vi bidrar till en fin sak och man har en klocka på handleden i 31 dagar.Känns tråkigt att deltaga med klockor man gillar...
(Samma som med Rolex.)
Jag kommer förmodligen vara med men måste i så fall hitta något riktigt vidrigt långt ned i byrålådan.
Ja nu var det ju ingen diss mot utmaningen eller insamlingen i sig utan snarare tvärtom, jag älskar upplägget! Dock vill jag personligen isåfall göra det så svårt som möjligt för mig själv och t ex låsa in de Tudorklockor jag älskar och istället ta det värsta jag äger. (Hade mer än gärna burit min favorit 79090)Vänd på det: vi bidrar till en fin sak och man har en klocka på handleden i 31 dagar.
Tror själv inte att det är så lätt (om man brukar rotera, vilket majoriteten på KS gör) så en utmaning är det oavsett
DitoBrons idag igen...
@Duddee kör sin 79090 så ni kan gå hand-i-hand under mars om du inte skulle hitta något risigt. Kan bli utmanande ifall du skulle ställa klockboxen med de klockor du älskar i typ kylskåpet. Varje gång du öppnar kylskåpet så ligger de där och väntar på dig - konstant påmind om alla andra alternativ som du inte får väljaJa nu var det ju ingen diss mot utmaningen eller insamlingen i sig utan snarare tvärtom, jag älskar upplägget! Dock vill jag personligen isåfall göra det så svårt som möjligt för mig själv och t ex låsa in de Tudorklockor jag älskar och istället ta det värsta jag äger. (Hade mer än gärna burit min favorit 79090)
Jag ser det mao som en dubbel utmaning att välja något riktigt risigt istället...
Ja nu var det ju ingen diss mot utmaningen eller insamlingen i sig utan snarare tvärtom, jag älskar upplägget! Dock vill jag personligen isåfall göra det så svårt som möjligt för mig själv och t ex låsa in de Tudorklockor jag älskar och istället ta det värsta jag äger. (Hade mer än gärna burit min favorit 79090)
Jag ser det mao som en dubbel utmaning att välja något riktigt risigt istället...
Nej min 79090 är alltför nice!Jag har aldrig samma klocka två dagar på raken så att ha samma klocka ingen månad kommer att vara utmanande nog för mig. Det är nog enklast då att ha en klocka som jag trivs med. Så gör mig sällskap nu med din 79090!
Så en modern sport-Rolex?!Nej min 79090 är alltför nice!
Är mer inne på @Back linje med ännu mer självplågeri. Tror jag kan ha hittat något riktigt bedrövligt som är milsår från Tudor.