Snygg klocka sonen har, du medSonen har större klocka än pappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg klocka sonen har, du medSonen har större klocka än pappa
Ha ha ja tack han är stolt över sin dinkaSnygg klocka sonen har, du med
Man kan ju hoppas. Eller så är det nåt med All Blacks rugbyMarine Nationale?
Tycker länken är schysst! Min säger hejIngen hit på nato enligt en hyfsat enig jury. Även om det var bekvämt är originallänken på igen. Även den väldigt bekväm.
Jag gav upp på länken efter 2 dagar och kör gummi ist. Mycket bekvämare funderar på att köpa hem crafter blue gummit men claspen ser lite klumpig ut.Som många andra har jag svårt att få till bra size på länken på min GMT. Tänkte låta handleden vila från den intatuerade tudorskölden i sommar och köra nato. Tycker original-natot är snyggt men fruktansvärt dyrt. Är bandet så fantastiskt att det är värt ca 2k?
Wow! Ser riktigt bra ut Måste börja googla gummi. Bandstiften sitter ju ganska långt ut på bandhornen, upplever du att det är en stor glipa mellan gummit och boetten?Jag gav upp på länken efter 2 dagar och kör gummi ist. Mycket bekvämare funderar på att köpa hem crafter blue gummit men claspen ser lite klumpig ut.
Inte alls faktiskt tycker den gör sig riktigt bra med gummi och nato.Wow! Ser riktigt bra ut Måste börja googla gummi. Bandstiften sitter ju ganska långt ut på bandhornen, upplever du att det är en stor glipa mellan gummit och boetten?
Tack för bra bilder. Vilket gummi har du på klockan?Inte alls faktiskt tycker den gör sig riktigt bra med gummi och nato.
Billig gummi från CNSTack för bra bilder. Vilket gummi har du på klockan?
Det lär det vara. Troligen ny pelagos? Kke nu vi får en 39mm pelagos...Marine Nationale?
Intressant och inte helt omöjligt. Det har ju efterfrågats länge och Tudor gillar ju att säga att de lyssnar på ”fansen”.Om jag förstår det rätt publicerades den här bilden på Tudors insta i morse men togs bort efter någon minut. Vore en extrem besvikelse om det bara är en BB58 utan giltbezel...
Har det verkligen efterfrågats? För min del är det antingen full gilt eller inte alls. Hade varit mycket trevligare med tavla utan gilt.Intressant och inte helt omöjligt. Det har ju efterfrågats länge och Tudor gillar ju att säga att de lyssnar på ”fansen”.
Såg inte att de lämnat kvar på tavlan först. Men det är riktigt, efterfrågan har ju varit helt utan. Här ytterligare en bild. Föredrar personligen med gilt.Har det verkligen efterfrågats? För min del är det antingen full gilt eller inte alls. Hade varit mycket trevligare med tavla utan gilt.
Tror att det kan dröja ett tag innan vi ser ngt från MN samarbetet.Att de har gått ut med marine nationale-samarbetet nyligen gör ju att hypen ökar och folk börjar tänka på 39mm Pelagos osv. Jag håller förväntningarna nere rejält nu
Tror att det kan dröja ett tag innan vi ser ngt från MN samarbetet.
Har kikat på den OP'n och det är en fin klocka, men skulle gilla den mer om den hade mercedeshänderna ala expolorer.Finns en Op med explorer dial i blått. Kikade på den för ett år sedan men körde på en BB36 istället. Nu ett år senare väntar jag tålodigt i kö på den nya Expyn i 36.
Anledningen till att jag sålde min var att den inte fick tillräckligt med tid på handleden pga. konkurrens från mycket annat i lådan. Däremot om Tudor Ranger skulle komma i 36 skulle jag överväga mig att stryka mitt namn från Explorern.
Men..... BB36 är riktigt bra och vansinnigt mycket pang för pengen. Det är en riktig GADA som fått alldeles för litet uppskattning utanför klockkretsar (kan tänka mig att klientelet utanför klockkretsar antingen a, bara känner till Rolex och kör på det eller b, inte vill lägga så mkt för en klocka och går på en Tissot eller liknande (vilket är bra klockor men inte lika sköna eller med samma finish).
Återstår väl att se om det rör sig om ett eller några måndagsexemplar som är ute. Detta är iaf det första jag ser.tydligen uppstår "patina" eller "oxidation" eller dylikt snabbt på nya silver-BB.
Håller med mercedersvisarna är grymma. Visarna på OP är en av anledningarna till att jag inte fallit för den. De känns ”avklippta”.Har kikat på den OP'n och det är en fin klocka, men skulle gilla den mer om den hade mercedeshänderna ala expolorer.
Sen tycker jag fortfarande BB36 är roligare enligt mig kontra OP, och speciellt när man kan få en ny BB36 för halva priset kontra en begad OP
Måste hålla med dig på den punkten också, dom är ju klassiska och sobra, men ingenting man inte ser dagligen från diverse modeller från Tissot, Longines osv(som såklart blivit inspirerade från Rolex men). Blir lite väl tråkigt för en sportklocka i stainless enligt min mening.Återstår väl att se om det rör sig om ett eller några måndagsexemplar som är ute. Detta är iaf det första jag ser.
Håller med mercedersvisarna är grymma. Visarna på OP är en av anledningarna till att jag inte fallit för den. De känns ”avklippta”.