Kontrasten kan vara ganska snygg. Om man gör det rättSnyggt men det blir (imo) lite konstigt så länge som klockan ser helt ny ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kontrasten kan vara ganska snygg. Om man gör det rättSnyggt men det blir (imo) lite konstigt så länge som klockan ser helt ny ut.
Jag föredrar det gröna.Hmm vad är snyggare? Grönt ele khaki?![]()
![]()
![]()
+1 på den men båda ser bra ut.Jag föredrar det gröna.
Länk.Hmm vad är snyggare? Grönt ele khaki?![]()
![]()
![]()
Båda passar, imho, riktigt bra. Men vore jag tvungen att endast välja ett hade mitt val fallit på det grönaHmm vad är snyggare? Grönt ele khaki?![]()
![]()
![]()
- Så snygg tavla o ring! Nån patina på boetten än?BLACK BAY FIFTY-EIGHT 925
M79010SG-0001
- Såg Youtubefilmen i tråden, verkar kunna bli lite vad som helst.Tack! Tyvärr inte, väntar med spänning på att se hur den utvecklas.
Grattis kul att se en till i tråden hoppas du njuter lika mycket som jag gör av denna underbara klocka.BLACK BAY FIFTY-EIGHT 925
M79010SG-0001
Va tillbaks redan? Abstinen?För en tid sedan fotade jag lite Tudor åt Eqotime.com men har inte haft möjlighet att posta än. Här kommer några iaf!
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är grym!+1 på den men båda ser bra ut.
Blev sjukt sugen på en BB brons efter denna videon
Ja lite lätt haha!Va tillbaks redan? Abstinen?
Sköna bilder, börjar bli riktigt sugen på en brons.
Men vaff……har ju siktet inställt på lite annat inkl en Expy, snart är det jag som loggar ut i en månadDen är grym!
![]()
Ingen här kommer stoppa dig.Jag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?
Ja den är ju det faktiskt.Ingen här kommer stoppa dig.
prisvärt nu oxå runt 30 ish![]()
Det tycker jag, om det inte bara är för att ha en ursäkt för att kolla K&S extra mycket.Jag är lite sugen på en BB58 igen men svart denna gång. Ska man köpa?