• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

På jakt efter en Tudor Chronograph panda dial och verkar uppenbarligen inte vara ensam om det 😅. Ringt runt till alla AD inom 10 mil radie från mig men beskedet jag fått är hög efterfrågan och uppskattat ”väntetid” på 6 mån isch.. modellen med svart tavla har jag fått napp på hos 2-3 AD hittills, men den är inte lika tilltalande..
Förmodligen samma typ av hype som när BB58 Blue släpptes sommaren 2020.
Men tycker verkligen Tudor lyckats med denna speciellt den vita och till ett överenskomligt pris.

Snyggt, vad är det för band?
Tack! Det är en MN från Erika’s. Kan vara en av de absolut skönaste nu på sommaren. En MN är ett måste för varje ägare av en Tudor dykare med självrespekt ;)

Då går vi in på sista veckan på semestern.
Kör lite 925 idag.
8CDE3B59-6D5D-4AFC-9266-95AE1D31627E.jpeg

Efter att ha väntat sedan april på att restriktioner ska släppas och möjlighet att hämta min klocka i London skulle ges gjorde olika omständigheter att följande hamnade på bordet.
IMG_20210801_143117.jpg IMG_20210801_143226.jpg
IMG_20210801_143839.jpg

Känns hittills som det kommer bli precis hur bra som helst. Får återkomma efter att jag kortat länken och haft den på mig. Men i vart fall är man äntligen medlem i tudorfamiljen:)

Senast ändrad:
Efter att ha väntat sedan april på att restriktioner ska släppas och möjlighet att hämta min klocka i London skulle ges gjorde olika omständigheter att följande hamnade på bordet.
IMG_20210801_143839.jpg

Känns hittills som det kommer bli presis hur bra som helst. Får återkomma efter att jag kortat länken och haft den på mig. Men i vart fall är man äntligen medlem i tudorfamiljen:)
Härligt! Grattis och välkommen till den gladaste tråden på KS :)

IMG_20210801_143839.jpg

Känns hittills som det kommer bli precis hur bra som helst. Får återkomma efter att jag kortat länken och haft den på mig. Men i vart fall är man äntligen medlem i tudorfamiljen:)
Vilken härlig entré du gör i denna varma familj

Gör't! Jag beställer ett imorgon tänkte jag.
Om någon i tråden har ett 18mm Tudor-viklås till övers får ni gärna hojjta.
Ja nu har jag beställt både ett svart och ett grått.
Som tur va då ropade jag in ett viklås på Kaplans för några veckor sedan och vad jag förstår så skall det passa.

så nu får du se till att beställa också @SalvadorDali

Senast ändrad:
IMG_20210801_143839.jpg

Välkommen in i värmen😎😎

Tillbaka
Topp