• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

EDF0DDED-1449-4D4C-80E9-28F31316408C.jpeg

Inte limiterad men just nu 2.5-3års väntetid :p

Oj hos vem och var? Kan iof bli intressant att se hur kö tiden ser ut i typ Januari

Vilken butik? Gänget i Köln sa 1 år minst men hört annat också.
Det beror nog på vem och var man frågar. I Rom trodde de att jag kunde få en inom ett par månader och i Dubai var det samma svar. Får se var jag får den först :) Dock måste klockan plockas ut på plats.

Säljer du den O-ruckad?
Allt det engagemanget mot grus i natot och behovet av att rucka den till + för att sälja den 2 dagar senare. Kung 🤙
Plus att det inte går att köpa något bättre för de pengarna 😌
Sorry men inne på min honeymoon 😁. Vet inte om jag skrivit det tidigare men ägde Tudor BB58 redan sommaren 2018 när dom släpptes. Hade den nästan 1 år innan jag sålde. Ägt många klockor där imellan. Nu när jag testat många andra kom jag tillbaka till BB58 och inser att för dessa pengar finns typ inget bättre. Riktigt bra på natoband , men känns snäppet lyxigare på länk..😁
20210723_211446 (1).jpg

Säljer du den O-ruckad?
Allt det engagemanget mot grus i natot och behovet av att rucka den till + för att sälja den 2 dagar senare. Kung 🤙

Det kanske du ska ta med i annonsen? ;) Jag förstår inte hur du kan jobba så hårt för något så tramsigt och sen släppa klockan till försäljning... 😂

Plus att det inte går att köpa något bättre för de pengarna 😌
Glöm inte att den är riktigt bra på Nato 😉
Sorry @Code
Var bara tvungen!

Slänger in en bild bara för att
406FBE3B-41B7-4C9C-BDCB-0326DD9A8922.jpeg

Här finns en recension där man kan se tjockleken. Han säger dock att bezel och krona är solida men den info jag fått från AD är att även de är capped men de kan ha fel...
Glasring och krona på date+day som nu ett par här inne rockar ska vara solida (har hört från flera håll men inte borrat i vare sig krona eller glasring) så det borde nog vara det även här tänker jag.

Tillbaka
Topp