Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle kört på en big block (kanske för jag redan har en BB) men skulle köra på en äldre med oyster utan polerade bandhorn alternativt en vintage sub tudor![]()
Eller
![]()
Är just nu den omöjliga jävla frågan jag kommer bli galen på. Stort tack till @Ruben som lade sin tid så att jag fick testa Chronon!
Skulle kört på en big block (kanske för jag redan har en BB) men skulle köra på en äldre med oyster utan polerade bandhorn alternativt en vintage sub tudor
Jag skulle kört på big blocken för du har aquaracern. BB finns i butik och massa billiga ex på begagnat marknaden man enkelt kan köpa när somHelst vill jag ha båda två.
Men en i taget. Var början man är då frågan.
Det var det tjejen på Bergströms också tyckte!Jag skulle kört på big blocken för du har aquaracern. BB finns i butik och massa billiga ex på begagnat marknaden man enkelt kan köpa när som![]()
För att göra det enkelt för dig så kan jag köpa den av dig om du inte gillar den ifall du köper någon av de här treDet var det tjejen på Bergströms också tyckte!![]()
Nu hittade jag dock denna:För att göra det enkelt för dig så kan jag köpa den av dig om du inte gillar den ifall du köper någon av de här tre
![]()
![]()
![]()
Jag ska iaf ha min big block till sommaren. Cool sommarpanda som fan!
Sub 12.8mmTestade black bay black igår, snygg som fan ovanifrån men klumpigt tjock tyvärr. Finns en kvar på rob som kan fås med rabatt om man skyndar!
Sista länkbiten från kl 6 in mot låset är en halvlänk, gå in till Tudor/Rolex AD så fixar dom det enkelt.Köpte som framgick av min bild ovan en North Flag idag och sitter och försöker passa in den så bra det går men läget jag vill ha är mitt mellan två länkar (alltså en länk mindre och yttersta läget på låset, eller en länk mer och innersta läget på låstet). Finns det halv-länkar att komplettera med eller får man leva med att det antingen är en aning för tight eller en aning för slappt?
Sista länkbiten från kl 6 in mot låset är en halvlänk, gå in till Tudor/Rolex AD så fixar dom det enkelt.
Håller med, såg inte det heller. Men Peter på Rob E fixade till min.Tackar, får ta mig en grundligare titt då helt klart för det såg inte ut så när jag tittade men det låter logiskt.
Håller med, såg inte det heller. Men Peter på Rob E fixade till min.
Hör av er om ni vill klämma på den!Inte direkt en nyhet längre men jag läste igår att Tudor sålde sin 7923/001 på Only Watch för 375.000 CHF.
Hoppas den kommer användas
![]()
Glappet mellan länk och boett är hemskt på den där.Inte direkt en nyhet längre men jag läste igår att Tudor sålde sin 7923/001 på Only Watch för 375.000 CHF.
Hoppas den kommer användas
![]()
Glappet mellan länk och boett ser kanon ut på den där.Glappet mellan länk och boett är hemskt på den där.
Glappet mellan länk och boett ser kanon ut på den där.![]()
Håller med, såg bra ut på originalet men på denna nya fungerar det inte med tjockleken på boetten.Glappet mellan länk och boett är hemskt på den där.
Haha, lätt hänt faktisktLäste först rost-tudorn.![]()
Enkelt val om du frågar mig![]()
Eller
![]()
Är just nu den omöjliga jävla frågan jag kommer bli galen på. Stort tack till @Ruben som lade sin tid så att jag fick testa Chronon!
Din?Enkelt val om du frågar mig
![]()