• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tommy_83

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
B89343FF-F59F-4C26-A91E-3E3D0BF7CB62.jpeg
Trevlig Tudortorsdag! :)
 
Har senaste veckorna gått från att vara ganska anti Tudor till att tycka om märket riktigt mycket! Personligen föredrar jag deras modernare varianter i egen tappning över de modellerna som är väldigt snarlika Rolex.

En svart Tudor Pelagos med 70h gångtid och lumead(heter det så? :D ) bezel vore inte fel! :)
 

pellej

Omega
Har senaste veckorna gått från att vara ganska anti Tudor till att tycka om märket riktigt mycket! Personligen föredrar jag deras modernare varianter i egen tappning över de modellerna som är väldigt snarlika Rolex.

En svart Tudor Pelagos med 70h gångtid och lumead(heter det så? :D ) bezel vore inte fel! :)

Jag har också fått upp ögonen för Tudor på senare tid. Skaffade faktiskt en Pelagos igår .
A8465889-E990-409B-BF9F-B3ED4DF3187E.jpeg
 
Topp