Sluta omgående att posta grymma bilder på den! Sånt beteende kommer bara locka fler klocknördar att skaffa en 
Här kommer lite fler bilder!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer lite fler bilder!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kanske @Nymans Ur 1851 har ett svar åt oss om dom ens är återförsäljare av tudor?Osäker på om det finns svensk dag till dessa. Om det finns skulle jag byta vid ev tavelbyte![]()

Jodå de är AD för TudorKanske @Nymans Ur 1851 har ett svar åt oss om dom ens är återförsäljare av tudor?![]()
En lite fiskig rookie fråga här men är alla dessa modeller typ omöjliga att köpa hos svensk AD?
BB GMT
BB58
BB Chrono Dark
OK! Har de ens kötider eller är det stängt på dessa modeller, dvs helt kört?
OK! Har de ens kötider eller är det stängt på dessa modeller, dvs helt kört?
Är det då typ bara Chrono24 som gäller?
Kolla med Engströms i Jönköping.En lite fiskig rookie fråga här men är alla dessa modeller typ omöjliga att köpa hos svensk AD?
BB GMT
BB58
BB Chrono Dark
Hej,Har sett att det finns några 76200 här på ks men ingen med svensk dagvisning, kan man byta till det?
@Nymans Ur 1851 borde veta?
Är det någon här som har en känsla kring hur BB GMT samt BB58 står i värde förhållande till listpris?
Någon av dem som kommer vara bättre där tro?
Om jag skulle vara tvungen/vilja sälja/byta kan det ändå vara bra att ha lite koll på detta.
Jag har ex en PAM510 som tappat kanske 35%-40% från list vilket gör att jag gärna behåller den (gillar även klockan mkt).
Gratulerar till en fin klocka, upp med en bild!Var precis förbi Nymans Ur för att lämna in en klocka på service. Frågade dem om BB GMT och BB58. Stängd kölista sa de. Jag står på kö i både Uppsala och Jönköping sen innan.
Gick för skojs skull förbi systerbutiken Kroons.
Dem hade en GMT kvar efter en större lev förra veckan och betat av kö. Supertrevlig säljare på Kroons och en toppupplevelse där.
Så jag blev med min första Tudor!
Hör av dig när det väl är dags att sälja den.Någon snackade om 15-16k i Hong Kong för de här. Köpte en idag i just Hong Kong. Listar 24k![]()
Grattis!Var precis förbi Nymans Ur för att lämna in en klocka på service. Frågade dem om BB GMT och BB58. Stängd kölista sa de. Jag står på kö i både Uppsala och Jönköping sen innan.
Dem hade en GMT kvar efter en större lev förra veckan och betat av kö. Supertrevlig säljare på Kroons och en toppupplevelse där.
Kul. Grattis! Var själv i kontakt med Krons för några veckor sedan. Verkar fått bra tilldelning, 4-5 mån kö. Rob E har precis som Nymans stängt kölistan..Var precis förbi Nymans Ur för att lämna in en klocka på service. Frågade dem om BB GMT och BB58. Stängd kölista sa de. Jag står på kö i både Uppsala och Jönköping sen innan.
Kul läsning. Ska bli nice att prova Commandon när den väl finns att tillgåBra artikel -> Found: The Original Prototype That Inspired The Tudor P01
https://www.hodinkee.com/articles/the-original-prototype-that-inspired-the-tudor-p01
Tack!.
Kul. Grattis! Var själv i kontakt med Krons för några veckor sedan. Verkar fått bra tilldelning, 4-5 mån kö. Rob E har precis som Nymans stängt kölistan..
Grym, blir lite sugen på att köpa tillbaka den jag sålde för ett tag sen.![]()
Här har vi den