Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får inte sälja innan sommaren!Den har fått vila ett bra tag efter att ha varit på minispa med trycktest och lite ruckning......
Funder på att sälja den för att finansiera annat. Men samtidigt är den ju en klockren sommarklocka så nu åkte den på....
Coolt band på din!!![]()
Lite blandat
![]()
![]()
Tack! Ja den förbli nog på det för det mesta. Ska snart testa tvådelat natoFantastiska bilder, och s-tan vad bra P01 är på tropic!
Snyggt! Kul att se den där den hör hemma!P01 på äventyr - och ja bandet går utmärkt att bada med!
![]()
![]()
![]()
![]()
Sugen på att prova men blir osäker på min förmåga att slipa till ändlänkarna. Går det att runda till så att inte boetten repas upp allt för mycket?Ja. testade länk från tid och ting.
Dock får man slipa ned ändlänkarna för att de ska passa
Stannade på 40' plus prov. https://www.bukowskis.com/en/auctions/622/2005-tudor-oysterdate-chronograph-big-blockGår Big Blocken för runt utrop är det ju ett rån. Iof är "Certet" inte alls ett cert och boxen är inte tidsenlig.
https://www.bukowskis.com/sv/auctions/622/2005-tudor-oysterdate-kronograf-big-block
Edit: Ser att den är såld via samma handlare som jag köpte min av![]()
Jadå. det gjorde jagSugen på att prova men blir osäker på min förmåga att slipa till ändlänkarna. Går det att runda till så att inte boetten repas upp allt för mycket?
Bra pris.
Vad kör du för verktyg?Jadå. det gjorde jag
Annars får man ganska vassa kanter efter slipning![]()
Verkligen bra pris även om box o papper inte var 100%.
Från Hong Kong. JC Station. Har en egen sida men finns även som trusted seller på Chrono24.Var handlar ni era day-dates?
Ja har ett set med finare nålfilar m.m som funkar på metaller.Vad kör du för verktyg?
Tack, får bli något liknande i såfall.Ja har ett set med finare nålfilar m.m som funkar på metaller.
Körde med dessa och det funkade utmärkt.
Sjukt fin! Kapar frågeställningen lite - vad landar den på när moms och tull är inräknat (om man får fråga)?Från Hong Kong. JC Station. Har en egen sida men finns även som trusted seller på Chrono24.
![]()
Kör hårt!Tack, får bli något liknande i såfall.
Jag betalade strax över 25 allt som allt.Sjukt fin! Kapar frågeställningen lite - vad landar den på när moms och tull är inräknat (om man får fråga)?![]()
Kan ju hoppas på en GMT med BB58 specsen. En sub vore grymt men risken att all brand recognition som byggts upp omkring BB skulle förmodligen gå förlorad.
.....fasiken nu hoppas jag att det tar ett bra tag till BB58an kommer in till min AD.![]()
Klickar in mig på denna tråden dagligen i hopp någon nylanserad BB58 eller så. Släpper man ingenting pga inställd Baselworld eller har ni hört annat?
Yes, de GMT-specsen med Tudor-dna vore en dröm. Hade gärna sett en spinoff på den klassiska Rangern. Men är tveksamt hoppfull.Ryktet säger väl en lansering av rang! Men återstår att se. Våt dröm om en GMT version av BB58 mått med ofärgad vridring