Grymt släpp från Tudor, den där väckte verkligen ha-begär!![]()
Jag känner väldigt starkt att jag behöver denna klocka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt släpp från Tudor, den där väckte verkligen ha-begär!![]()
Får en att undra lite ifall de kommer sätta den på alla BB58? (Vilket de faktiskt bör göra)Älskar den nya claspen!
Damn den var nice![]()
Vilken AD?Jag försöker nå en AD i Sthlm för att fråga ifall de får in den, men får inget svar :/
R Engström men är ju tyvärr Boutiques editon, så är bara dessa som får in den.Vilken AD?
Pratade med Nymans ur, dem visste inte om dem skulle få in denna, men skrev upp mig på listan ändå.Jag försöker nå en AD i Sthlm för att fråga ifall de får in den, men får inget svar :/
R Engström men är ju tyvärr Boutiques editon, så är bara dessa som får in den.
![]()
Where to find the TUDOR "Boutique Edition"| TUDOR Boutique
The TUDOR Black Bay Fifty-Eight Bronze is exclusively available in selected TUDOR Boutiques worldwide. Learn more on tudorwatch.com.www.tudorwatch.com
Förklarar varför de inte svarar.Rån mot Rolexbutik
https://live.aftonbladet.se/supernytt/news/man-gripen-efter-raan-mot-rolex-butik.NsdHW-FZr?utm_source=share-btnklocksnack.se
Mycket cool modell !
Det är en Boutique only. Så Nymans får inte in den. Närmsta är London, Köln eller Rom.SÅ JÄVLA SNYGG !
skrev upp mig på listan... hoppas nymans får in denna.
Japp, trist känns inte som att dem kommer in till ad alls. Här är en lista över alla butiker.Det är en Boutique only. Så Nymans får inte in den. Närmsta är London, Köln eller Rom.
Såg det när jag kikade på listan i Tudors hemsidaDet är en Boutique only. Så Nymans får inte in den. Närmsta är London, Köln eller Rom.
Hoppas du får tag på enPratade med Nymans ur, dem visste inte om dem skulle få in denna, men skrev upp mig på listan ändå.
Kollegan är delägare i Hedens guld i Göteborg, så dem skall försöka få tag i denna![]()
Då får man hålla tummarna..
Inte alls dum faktiskt, och på tiden att BB58 får en bättre clasp tycker jag.Mycket cool modell !
Blir nog svårt, men man kan alltid hoppas.Hoppas du får tag på en![]()
Vad är det som gör att du tycker att de borde ligga på halva priset?Runt 65-75k beroende på skick. För dyrt englit mig. De borde ligga på halva priset mot en Rolex sub från samma år.
Instämmer. Sjukt läcker i YouTubeklippet ovan och har suttit och stirrat på handleden funderandes på ifall jag skulle kunna bära upp den. Vilket är en högst hypotetisk fråga eftersom den hade blivit svår att få tag iMitt sug dog lite efter den här bilden, färgen verkar skilja sig från webbsidan ganska mycket: https://www.instagram.com/p/CQdipwVHmG6/?utm_medium=copy_link
Håller med, hade gärna haft den justeringsmöjligheten på min svarta BB58.Får en att undra lite ifall de kommer sätta den på alla BB58? (Vilket de faktiskt bör göra)
Den ena är en Tudor, den andra en Rolex.Vad är det som gör att du tycker att de borde ligga på halva priset?
Om den skulle komma som tillval till BB58 OG skulle jag kunna tänka mig att slå tillHåller med, hade gärna haft den justeringsmöjligheten på min svarta BB58.
Jag med…speciellt nu på sommaren då handleden tenderar att variera i takt med temperaturenOm den skulle komma som tillval till BB58 OG skulle jag kunna tänka mig att slå till