• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1624446189497.png

Jag känner väldigt starkt att jag behöver denna klocka!
Grymt släpp från Tudor, den där väckte verkligen ha-begär!😍 Bra prissatt också!

• Like
Reactions: DRW
Jag försöker nå en AD i Sthlm för att fråga ifall de får in den, men får inget svar :/
Pratade med Nymans ur, dem visste inte om dem skulle få in denna, men skrev upp mig på listan ändå.

Kollegan är delägare i Hedens guld i Göteborg, så dem skall försöka få tag i denna :)
Då får man hålla tummarna..

• Like
Reactions: DRW
Inte alls snygg enligt mig och folk lär likt Harrods sälja denna klocka för över listpris.

Senast ändrad:
Det är en Boutique only. Så Nymans får inte in den. Närmsta är London, Köln eller Rom.
Japp, trist känns inte som att dem kommer in till ad alls. Här är en lista över alla butiker.
Men... det positiva är att den iaf inte är begränsad till en butik som ex. Harrods utgåvan.

Mycket cool modell !
Inte alls dum faktiskt, och på tiden att BB58 får en bättre clasp tycker jag.
Jag är inte världens största fan av just brons, men gillar verkligen 3-6-9 tavlan, och skulle gärna se att dom kommer med något liknande i en stainlessmodell. Kanske en svart utan gilt, lite som en blandning av en sub och explorern, fast i Tudorstil, eller varför inte en ny GMT i BB58 caset?

Mitt sug dog lite efter den här bilden, färgen verkar skilja sig från webbsidan ganska mycket: https://www.instagram.com/p/CQdipwVHmG6/?utm_medium=copy_link
Instämmer. Sjukt läcker i YouTubeklippet ovan och har suttit och stirrat på handleden funderandes på ifall jag skulle kunna bära upp den. Vilket är en högst hypotetisk fråga eftersom den hade blivit svår att få tag i😳

Men på den här bilden såg den mkt ”gulare” ut och då är svaret definitivt nej. Har tudor sagt någonting om legeringen? Den kanske mörknar med tiden?

Tillbaka
Topp