• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

A9525848-45AF-4AAE-B5DC-BA68289711D6.jpeg

Jobbar från landet! Ingen som har tråkigt och vill byta BB58 mot min Pella?

Jag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.
Runda index eller stavindex är alltid bättre än siffror! 😁😎

Nu blev jag fundersam hur har ni ert armband med viklås så att man läser tudor såhär eller tvärtom.
image.jpg
image.jpg

Ja låset blir åt rätt håll tycker jag också men själva bandet hamnar åt fel håll så jag bytte håll och då hamnar texten uppochner men jag tycker bandet hamnar rätt för mig och så får det vara.
image.jpg
image.jpg
Jag kör mitt på samma vis som du har på dessa bilder. Däremot är det tvärtom som den svarta BB58 levereras när den kommer på läder.

Blev galen på det och jag inte tyckte att var ganska obekvämt. Testade att vända på det som du gjort och viola! Klockrent!

Tillbaka
Topp