Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var faktiskt riktigt bra!Denna skönhet dök upp på Chrono idag.
![]()
Jag är sugen jag med! Men har ju redan en svart Hydronaut. Kanske blir för mycket med två? Tror jag ska ge ett bud trots allt, eftersom 25kkr känns för mycket för en Hydronaut.Den där var faktiskt riktigt bra!
Blev lite sugen, även om man har en blå BB58
Är de små får man ha tvåJag är sugen jag med! Men har ju redan en svart Hydronaut. Kanske blir för mycket med två? Tror jag ska ge ett bud trots allt, eftersom 25kkr känns för mycket för en Hydronaut.
Gillar din inställning.Är de små får man ha två
- Det där får man vara försiktig med, för mig gick det snettÄr de små får man ha två
Runda index eller stavindex är alltid bättre än siffror!Jag tycker att den var över förväntan. Riktigt fin finish och den känns betydligt "lyxigare" än vanliga BB58. Länken kändes vassare i kanterna vilket jag gillade och färgerna är fina. Det enda som jag inte gillade helt så här i efterhand är 3, 6 och 9, det hade varit snyggare med runda index eller något helt nytt.
Tycker att det blev riktigt bra och matchar tavlan fintGrått gummi på 925:an vad tycks.![]()
![]()
Fasen vad fint!!Grått gummi på 925:an vad tycks.![]()
![]()
Nu har jag inget viklås- men det där ser rätt ut!Nu blev jag fundersam hur har ni ert armband med viklås så att man läser tudor såhär eller tvärtom.![]()
![]()
Ja låset blir åt rätt håll tycker jag också men själva bandet hamnar åt fel håll så jag bytte håll och då hamnar texten uppochner men jag tycker bandet hamnar rätt för mig och så får det vara.Nu har jag inget viklås- men det där ser rätt ut!
Jag kör mitt på samma vis som du har på dessa bilder. Däremot är det tvärtom som den svarta BB58 levereras när den kommer på läder.Ja låset blir åt rätt håll tycker jag också men själva bandet hamnar åt fel håll så jag bytte håll och då hamnar texten uppochner men jag tycker bandet hamnar rätt för mig och så får det vara.![]()
![]()
Grattis !!
Åk för fasiken och återkom med en rapport!Grattis !!
Vad tycker du om klockan än så länge?
Vart uppringd idag av butiken i Rom som sa att jag kan hämta klockan nu.![]()
Hade tvärtom på min 36 och svarta när det begav sig. Men om det fungerar go for it!Jag kör mitt på samma vis som du har på dessa bilder. Däremot är det tvärtom som den svarta BB58 levereras när den kommer på läder.
Blev galen på det och jag inte tyckte att var ganska obekvämt. Testade att vända på det som du gjort och viola! Klockrent!
Det är inte min tyvärr. Jag fotade den på beställning men fick klämma, känna och fota hur mycket jag ville iaf.Grattis !!
Vad tycker du om klockan än så länge?
Vart uppringd idag av butiken i Rom som sa att jag kan hämta klockan nu.![]()
925:an på läder är jädra stiligTudortorsdags-trio!
![]()
Satan så najsGrått gummi på 925:an vad tycks.![]()
![]()
Vanligtvis inte jätteförtjust i gummi men denna blev bra.Grått gummi på 925:an vad tycks.![]()
![]()
- Skulle vilja se ett grått Tropic på den där!Grått gummi på 925:an vad tycks.![]()
![]()