Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Varför har klockan tre knappar?Hade en likadan Aeronaut som på bilden, fast på länk som jag sålde för 10-12 år sedan. Ångrar det rejält.
Jag blev nyfiken och var tvungen att kolla upp det. Tydligen flyttar man timvisaren framåt eller bakåt en timme i taget med knapparna till höger. Knappen till vänster flyttar fram datumet en dag.Varför har klockan tre knappar?
Tudor var verkligen skit mellan 1999-2009.Jag blev nyfiken och var tvungen att kolla upp det. Tydligen flyttar man timvisaren framåt eller bakåt en timme i taget med knapparna till höger. Knappen till vänster flyttar fram datumet en dag.
Lite lustigt ändå att Tudor Aeronaut är som raka motsatsen till Breitling Aerospace - många knappar till få funktioner istället för mängder av funktioner som manövreras med en enda krona/knapp.Tudor var verkligen skit mellan 1999-2009.![]()
Jag tror till och med Daniel Wellington är bättre än många Tudors mellan 1999-2009.Lite lustigt ändå att Tudor Aeronaut är som raka motsatsen till Breitling Aerospace - många knappar till få funktioner istället för mängder av funktioner som manövreras med en enda krona/knapp.![]()
Jag tror till och med Daniel Wellington är bättre än många Tudors mellan 1999-2009.![]()
Jag tror till och med Daniel Wellington är bättre än många Tudors mellan 1999-2009.![]()
Vill bara säga att jag äger tre Tudor från mellan 1999-2009.
….och hur många DW?Vill bara säga att jag äger tre Tudor från mellan 1999-2009.![]()
Noll, men har ägt en. Så jag vet vad jag snackar om.….och hur många DW?![]()
Noll, men har ägt en. Så jag vet vad jag snackar om.![]()
Ingen fara @CosmoEn liten fundering så här ifrån AWn.
Hur brukar ni tänka kring köp av klockor som har stått direkt exponerade i solen i ett skyltfönster ett par veckor ?
Hade ni köpt en sådan ?
Det är väl givet att klockor ska klara solljus och konstigt vore väl annars men just när dom är stilla på det sättet tänker jag att den kan bli solblekt eller dylikt.
Eller överanalyserar jag ?![]()
Köpte du alla?
Klockren observation
Ha ha ja jag stod inte ut med att se dom stackarna sitta där i skyltfönstret så jag fick lov att köpa hela bunten
”Ni kan behålla lådorna och allt krafs”Ha ha ja jag stod inte ut med att se dom stackarna sitta där i skyltfönstret så jag fick lov att köpa hela bunten![]()
@Staafen ?Hade vi någon modig själ som vågat sig på nya bronsen?
Nej tyvärr, jag har bara testat den i samband med en fotografering åt Eqotime.
Det hade ju inte han behövt vetaNej tyvärr, jag har bara testat den i samband med en fotografering åt Eqotime.
![]()
Haha, jag hade lätt kunnat tänka mig att äga en.Det hade ju inte han behövt veta![]()