Den där köpte jag av dig tror jag, HELVETE så bra den var![]()
![]()
![]()
Nu blev jag osökt påmind om en 79090 jag hade för typ 6 år sedan. Den var ju lite kul men de priser jag ser nu är ju helt galna.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där köpte jag av dig tror jag, HELVETE så bra den var![]()
![]()
![]()
Nu blev jag osökt påmind om en 79090 jag hade för typ 6 år sedan. Den var ju lite kul men de priser jag ser nu är ju helt galna.
Klart det var bättre förrHäftigt samling, grym Sub! Är vi överens om att det var bättre förr?
Jag föredrar verkligen den blåa färgen på FXD jämfört med vanliga Pelagos.Dagens skyltning hos Krons. Verkligen markant kontrast i färgsättningen mellan de två.
![]()
Personligen hade jag inte köpt den för 30 ens.Överpris för en 79280 Tiger…! Även om tavlan är en raritet
Bör ju ligga ca hälften av annonserat pris
![]()
Jag föredrar verkligen den blåa färgen på FXD jämfört med vanliga Pelagos.
Jag hade inte sålt den för 30Personligen hade jag inte köpt den för 30 ens.![]()
Mer från watchuseek. Herregud vilken villhöver känslaVar och provade nya FXD hos krons idag. Riktigt cool klocka med villhöver vibbar!
![]()
![]()
![]()
Jag villhöver den mycket jag med, kanske måstehöver eller detblirnogsåhöver med för den delen.Mer från watchuseek. Herregud vilken villhöver känsla
![]()
Kommer inte kunna springa fort nog till AD när jag får samtalet.Jag villhöver den mycket jag med, kanske måstehöver eller detblirnogsåhöver med för den delen.
Chanserna att de kommer att släppa något nytt innan våren är nog rätt liten. Speciellt med tanke på att de precis gjorde ett släpp…..Hoppas på något från tudor snart..

Va har du slutat tälta jag som skulle komma förbi idag igenKommer inte kunna springa fort nog till AD när jag får samtalet.
Jag borde få mitt besked vilken dag som helst när jag får min om jag nu skall ha den, har ej riktigt bestämt mig , men det kan ju bli en bra julklapp, frugan får en GS och jag en Pelagos båda blå, det låter bra eller hurKommer inte kunna springa fort nog till AD när jag får samtalet.
Eftersom de inte kunde ange leveransdatum så gav jag upp. Tydligen kan de kontakta en på telefon nu för tiden(?!).Va har du slutat tälta jag som skulle komma förbi idag igen![]()

Eftersom de inte kunde ange leveransdatum så gav jag upp. Tydligen kan de kontakta en på telefon nu för tiden(?!).![]()

@Deskdiversthlm
Med tanke på att det är en Pelagos så ska du ju inte tälta utanför Nymans. Du ska tälta i Nybrokajen
![]()
Men hur många har köpt denKänns som att man skulle behöva testa nya pelagosen då de flesta som provat verkar väldigt positivt överraskande![]()
Troligen få då Krons en så länge bara har visnings ex. och beräknar första leverans i början av nästa årMen hur många har köpt den![]()
Riktigt läcker klocka! Hur länge behövde du vänta på den? Beställde en likadan för 1,5 månad sen från Bergströms ur här i GöteborgIdag landade min 79230b 0008.
Justering av länkens längd, sedan dags att bara njuta. Ha en bra måndagskväll alla.
Beställde den i onsdagsRiktigt läcker klocka! Hur länge behövde du vänta på den? Beställde en likadan för 1,5 månad sen från Bergströms ur här i Göteborg![]()
Fick den först restad från ItalienBeställde den i onsdagsfrån Belgien
Härliga bilder
Vad har herrn för size på armleden?Var och provade nya FXD hos krons idag. Riktigt cool klocka med villhöver vibbar!
![]()
![]()
![]()