Vart hittar man ETA BB ny och till list?List, om du vill ha en ny.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart hittar man ETA BB ny och till list?List, om du vill ha en ny.
Är med i en auktion på en i fint skick utan tillbehör, jag har högsta budet på 18000kr, funderar när jag ska dra mig ur![]()
My bad! Tittade sjukt slarvigt och tyckte mig se den nya, blå BB. Sorry. Glöm allt jag sagtVart hittar man ETA BB ny och till list?![]()
Ingen klubbauktion när det är på fb!Inget cert? Då hade jag max gett 20-22k på auktion. Den har ju fem års garanti från tillverkning och det tappar du utan cert. Sen klubbavgift på 20%.
Man coscar inte om verk, nej. Alla tillverkare har ju dock egna interna krav på gångavvikelse vid exempelvis service.En fundering gällande service/reparation. COSCas urverket på nytt? Annars är väl klockan inte längre COSC certifierad?
Att byta verk hade dock bibehållit certifieringen.
Tycker vi kan bestämma här och nu att om detta är den enda i tråden som delats ut innan vi ses i Februari så får din bli en pass-around till alla fått sina. Det är bara rättvist.......FXD har suttit på konstant i någon vecka nu!
![]()
![]()
Grattis!Min första Tudor, riktigt nöjd!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oj det var som fanNymans: vi får in 1 FXD 2022
Försök få till så att du kan prova båda.Tjena! Sjukt sugen på en Tudor! Gillar båda Pelagos och Black bay!
Dykare ska det vara
Är det någon som har erfarenhet av båda? För och nackdelar?
Mvh Ola
Ja det är tanken! Bor dock i Halmstad och det finns ingen AD här.Försök få till så att du kan prova båda.
Sitter olika på handleden och därmed också känns olika.
För- och nackdelar är så otroligt personligt.
Dykare som dykare? Kul och överraskande med en Omega i trådenTrevlig helg
![]()
Hahah.. nu vet jag inte vad jag håller på medDykare som dykare? Kul och överraskande med en Omega i tråden![]()
Trevlig helg på dig och din vackra SMP!Trevlig helg
![]()
Nymans: vi får in 1 FXD 2022
Tror de ser vad som händer på begmarknaden och justerar därefterLåter ju helt galet. Varför så låg tilldelning - har Tudor inte förväntat sig att FXD ska sälja något?
Tack detsammaTrevlig helg på dig och din vackra SMP!
Var in i dag i på Nymans Västerås dom vet ej när de går in, tyvärr gör mig.Låter ju helt galet. Varför så låg tilldelning - har Tudor inte förväntat sig att FXD ska sälja något?
Var in i dag i på Nymans Västerås dom vet ej när de går in, tyvärr gör mig.![]()
Ja eller hurRiktigt tråkigt. Hade förväntat mig att FXD skulle vara tillgänglig omgående för de som faktiskt vill ha den. Känns ju inte direkt som en investment piece… bara en toolwatch med nördig story liksom![]()
Gratulerar! Den gjorde sig riktigt fint på nato!Idag blev det äntligen paketöppning
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så obeskrivligt nöjd, en 94010 från 80
Orkar inte korta den vikta länken idag så börjar med ett nato
![]()
![]()
Önskar alla i tråden en fantastisk helg!
Känns som upptrappning till storskaligt krig, tänker mig AnchormanTrevlig helg
![]()
Nej fy satan vad finIdag blev det äntligen paketöppning
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så obeskrivligt nöjd, en 94010 från 80
Orkar inte korta den vikta länken idag så börjar med ett nato
![]()
![]()
Önskar alla i tråden en fantastisk helg!