Du får använda Tudorn mer och göra en vetenskaplig studie mellan de två legeringarnaJag har kvar den men har faktiskt inte använt den då just Orisen kom i vägenDen är i oförändrat skick
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får använda Tudorn mer och göra en vetenskaplig studie mellan de två legeringarnaJag har kvar den men har faktiskt inte använt den då just Orisen kom i vägenDen är i oförändrat skick
![]()
Inte en aning. T600, som sitter i BB36 kan vara ETA eller Selitta.Vad är maximala positionsvariansen på verket? Är det elabore Selitta så är det väl +/-20s och Top +/-15? Ngn som vet vad Tudor specar sina? - 8 dag 4 och sen +12 dag 5 hade således frtf varit inom spec (om Elabore)
Ja nu är hon här för att stanna. Har varit många sömnlösa nätter med enbart en Sub som dykare. Denna är härligare, på många sätt.![]()
Grymt fin är den! Blir sugen på att köpa den svarta också.Många bilder nu men klockan är ju bra fin!
![]()
Ja en sådanhäringa får man ju haDe här såg ju riktigt trevliga ut!
![]()
![]()
Tjena! Jag är i samma sits som @Cinamey615Godmorgon alla Tudorägare!
Jag har en bb36 2017 som jag så småningom tänkte skicka på service. Snackade med min lokala butik (klockmaster), han rekommenderade någon butik i Västerås, kan ha varit nymans kanske. Men tänkte kolla med er om nån har haft sin bb36 på service eller vet något bra ställe? Vill endast serva, ingen polering. Undrar också hur mycket ni pröjsade eller vad man kan förväntas betala? För info så är jag bosatt i Nyköping och vill inte åka allt för långt.
Håller med om att både svart och blå är riktigt fina. Har även fått upp ögonen för den silvriga nu efter några fina bilder i tråden. Vart ska detta sluta?Grymt fin är den! Blir sugen på att köpa den svarta också.
Älskar BB36an
Med en trippel eller i värsta (bästa) fall med guld och brons också?Håller med om att både svart och blå är riktigt fina. Har även fått upp ögonen för den silvriga nu efter några fina bilder i tråden. Vart ska detta sluta?![]()

Det är nog inte en omöjlighet.Med en trippel eller i värsta (bästa) fall med guld och brons också?![]()
Härligt grattis!Äntligen, fantastiskt nöjd
![]()
TackHärligt grattis!
Ja, den gör sig otroligt fint på bild. Ej sett i verkligheten. Snart sitter man där med alla treHåller med om att både svart och blå är riktigt fina. Har även fått upp ögonen för den silvriga nu efter några fina bilder i tråden. Vart ska detta sluta?![]()
Grattis - du kommer inte bli missnöjd. Grym klocka på alla sätt!Äntligen, fantastiskt nöjd
![]()
Intressant bezel. Vad kallas detta?TudorTorsdag
...Jäkligt glad för denna. Men kollar vidare för fler.![]()
Ja, det vette 17.Intressant bezel. Vad kallas detta?
Älskar day date från Tudor.![]()