• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DIR

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Den där är oerhört trevlig måste jag säga
Tack ☺️
image.jpg
 
Vill du inte pilla själv och/eller vänta så borde säkerligen Nymans i Stockholm kunna hjälpa dig lösa det utan någon extra kostnad. Slå dem en pling bara och berätta att du handlat via Nymans i Västerås så kommer det säkert vara helt lugnt. :)
Ja det sa dem faktiskt var helt lugnt, både på Krons och nymans Stockholm utan kostnad, men just nu sitter jag och familjen i karantän med ni vet vad så nu är mejseln mitt enda hopp 😅 Dessutom gillar jag att kunna göra det själv i lugn och ro, bör ju vara enkelt eftersom det inte är brandstift utan skruvar (hoppas jag). Sen tänker jag det är bra också ifall jag behöver en uncle seiko halvlänk.
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Grymt men måste man inte hämta dom personligen eller har dom börjat skicka?
Nä man måste hämta, ringde runt till alla Boutiques i Europa och fick svar 4-5 års väntetid!!!!
Så då beställde jag en sprillans ny via C24 istället. Första gången jag betalar premium för en ny klocka😬
 

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Ja det sa dem faktiskt var helt lugnt, både på Krons och nymans Stockholm utan kostnad, men just nu sitter jag och familjen i karantän med ni vet vad så nu är mejseln mitt enda hopp 😅 Dessutom gillar jag att kunna göra det själv i lugn och ro, bör ju vara enkelt eftersom det inte är brandstift utan skruvar (hoppas jag). Sen tänker jag det är bra också ifall jag behöver en uncle seiko halvlänk.
Fattar helt! Visst är det kul att sitta lite och pilla själv också. :) Hoppas du och familjen kryar på er!
 
Topp