Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den bärs definitivt bäst på länk tycker jaSpännande att den ser minst ut på länk..!
Årsskiftet?Villbehöver en BB Pro nu efter jag klämt på den. Lät som det var omöjligt att få tag i en fram till årsskiftet i alla fall. Får återkomma nästa år.
Får nog lägga vantarna på en Tudor Pepsi under tiden![]()
![]()
JappÅrsskiftet?![]()
Vilken AD pratade du med? Jag har fått sagt till mig om ngn månad (men jag skrev iof upp mig samma dag som release). Men jag hoppas på samma sak (dvs. att de börjar tilldela mer).Japp, hög efterfrågan. Fick höra att Tudor vart på besök nu i veckan och förhoppningsvis inser Tudor att mer tilldelning behövs
![]()
Kikade idag och den fanns kvarNu
Nu är ju Nymans riktigt dåliga på att uppdatera sin site men den kanske finns kvar
![]()
Nymans Ur 1851
Auktoriserade återförsäljare av klockor och smycken till några av de mest exklusiva och traditionella varumärkena i världen.nymansur.com
Här finns en ute till +10över listBlack Bay 58 bronze - är den knepig att få tag på (mer än att den bara finns i boutiques)? Mycket nyfiken på den men inte tillräckligt för att betala över list. Priser på C24 ligger åtminstone i närheten av retail så tänker att det inte borde vara helt omöjligt?
Jo, jag vet att jag kan ringa runt och fråga men hoppas helt enkelt på att någon i tråden redan gjort det
![]()
Hoppas att min kommer inom någon veckaVilken AD pratade du med? Jag har fått sagt till mig om ngn månad (men jag skrev iof upp mig samma dag som release). Men jag hoppas på samma sak (dvs. att de börjar tilldela mer).
Här finns en ute till +10över list
Är alltid skeptisk till när man lägger upp screen shots men men….Avslutad - Tudor BB58 Bronze PB
Säjer eller byter hellre min 58 boutique edition. Klockan är i fantastiskt skick, nära nytt enligt mig och kommer fullset såklart! Jag vill enbart ta nyare klockor och av kända tillverkare i byte😃 pris: 59k Jag finns för f2f i Halland/norra Skåne om du har referenser😃👌🏼klocksnack.se
![]()
Du har väl fullt upp med din FXD nu får du lämna lite till oss andra.Hoppas att min kommer inom någon vecka![]()
Det var inte menat som ngn kritik då uttryckte jag mig klumpigt. Men just när man lägger upp screen shots i annonser som denna (översta bilden) blir det lite som att gå över ån efter vatten. Dvs varför inte ta ett handledsskott och ladda upp direkt från telefonen.Var det skämtsam kritik till mitt inlägg så gick det över mitt huvud.
Men lägger in länk här till bildens ursprung så att ingen blir butthurt i onödan
Men jag vill ju ha en PRO ocksåDu har väl fullt upp med din FXD nu får du lämna lite till oss andra.
Det var inte menat som ngn kritik då uttryckte jag mig klumpigt. Men just när man lägger upp screen shots i annonser som denna (översta bilden) blir det lite som att gå över ån efter vatten. Dvs varför inte ta ett handledsskott och ladda upp direkt från telefonen.
Och att det är +10k är ju upp till var och en att lägga upp även om jag tycker det är mkt så är den ju mer begränsad i åtkomst.
Låter som @carlmartin missade att @Deskdiversthlm menade sälj-annonsen och dess skärmdumpDu har väl fullt upp med din FXD nu får du lämna lite till oss andra.
Det var inte menat som ngn kritik då uttryckte jag mig klumpigt. Men just när man lägger upp screen shots i annonser som denna (översta bilden) blir det lite som att gå över ån efter vatten. Dvs varför inte ta ett handledsskott och ladda upp direkt från telefonen.
Och att det är +10k är ju upp till var och en att lägga upp även om jag tycker det är mkt så är den ju mer begränsad i åtkomst.
Du har väl fullt upp med din FXD nu får du lämna lite till oss andra.
Mycket trevlig klocka! o då har jag ändå inte börjat labba med olika band.Black Bay 58 bronze - är den knepig att få tag på (mer än att den bara finns i boutiques)? Mycket nyfiken på den men inte tillräckligt för att betala över list. Priser på C24 ligger åtminstone i närheten av retail så tänker att det inte borde vara helt omöjligt?
Jo, jag vet att jag kan ringa runt och fråga men hoppas helt enkelt på att någon i tråden redan gjort det
![]()
Jag medMen jag vill ju ha en PRO också![]()
I Gbg e det iaf minst året ut.Jag med
....men har aldrig hört att det ska vara upp till ett år nu. Som jag förstått så har det kommit ut lite redan så produktionen verkar vara igång. Men får hoppas att den nya fabriken kommer öka på produktionstakten.
Ganska säker på att det finns en sälj-avdelning…![]()
(till salu...)
En tillJust in….
Företagsannons - Tudor Black Bay Pro Automatic 39mm 79740 NEW 2022
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Pro Automatic (39mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: 79470 Condition: New Unworn. Please See Photos Purchased in 2022 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Manufacture Warranty (2027) The watch comes...klocksnack.se
![]()
Ja, du har rätt. Håller mig till bilder och diskussion framöver...Ganska säker på att det finns en sälj-avdelning…![]()
Up for grabs forEn till
Har haft liknande funderingar. Gillar ju båda och BB58 OG är nästan given i lådan. Men någonstans landar det i att de är ganska lika varandra.Up for grabs for
Misstänker att den får samma utveckling som bb58an, uppskruvat ett tag för att sedan falla tillbaka hyfsat stabilt med korta köer om några. Har funderat en hel del men just nu kan jag ej se både denna och goa bb58 i samlingen…
Vore väldigt tacksam om någon som kan ge en fingervisning om pris på klockan på bilderna?Hej alla experter,
Jag har lite funderingar kring en klocka i min ägo, klockan kommer att säljas, vad är ett rimligt pris för den här klockan?
Den är inköpt 1997 (ev sent 1996), klockan har haft en ägare sedan inköp.
Ingen stress, du behöver 50 kvalitativa inlägg för att kunna göra en säljesannons. Förutsatt att du inte köper en annonsplats, såklartVore väldigt tacksam om någon som kan ge en fingervisning om pris på klockan på bilderna?
Kommer lägga ut den till försäljning på köp&sälj när jag har vet vad den är värd![]()
Förutom att jag inte tycker att du ska sälja den så är den nog värd 0 och jag kan hjälpa dig att ta den ifall du insisterarHej alla experter,
Jag har lite funderingar kring en klocka i min ägo, klockan kommer att säljas, vad är ett rimligt pris för den här klockan?
Den är inköpt 1997 (ev sent 1996), klockan har haft en ägare sedan inköp.
Tack så mycket för hjälpen, jag är en amatör när det gäller klockor. Klockan på bilderna är del av ett dödsbo och kommer att säljas inom kort, jag vet inte hur man säljer en begagnad klocka, tror inte att blocket är rätt forum för dettaFörutom att jag inte tycker att du ska sälja den så är den nog värd 0 och jag kan hjälpa dig att ta den ifall du insisterar
Skämt åsido sök runt lite på köp och sälj så kommer du nog kunna få en bra uppfattning. Men gissningsvis borde du kunna få runt 90kSEK om den är i bra skick.