Se det som bra kundservice.Var in på Harrods och frågade om väntelistan på den gröna black bayen. Var sex månaders väntetid på dem och man var tvungen att fysiskt plocka upp den på Harrods, de kunde inte skicka klockan.
När jag då svarade att jag troligen inte hade möjlighet att köpa den så ändrades den där väntelistan ganska fort. De hade en klocka inne som någon annan kund skulle hämta senare under dagen men om han inte dök upp så kunde jag få den. Man undrar ju vad som hände med de där sex månadernas väntetid och alla som stod före mig i kön. Ska kanske tilläggas att jag har noll köphistorik där. Känns som ett bevis på att dessa köer är helt artificiella för att skapa någon form av exklusivitet.
Min plats i kön ropades upp under pandemin och då gick det inte att resa. Fick också som svar att om jag var i London så skulle jag höra av mig så skulle de se vad de kan lösa.
Den person som ”förlorar” sin klocka och får ta nästa vet ju inget så blir ju inte påverkad.
Väntelistor är inte artificiella men vad AD gör med listorna och ordning gör AD baserat på att tjäna pengar