• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Nu ska vi inte förhasta oss
1672583729845.gif
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Skall in på Biblioteksgatan i morgon och pruta någon som skall med vi kör gruppbköp/grupprabatt😁
Haha! Har förstått i andra trådar att om man ställer ultimatum till dem så är det medgörliga. Du kan väl testa och avlägga rapport? 😝
Haha, ja🙈 Prisskillnaden är väl snarare det dubbla fast åt andra hållet på min. Ge det ett år till så kommer du nog att ångra ditt erbjudande🤣
Vi kan ju testa så får vi se........ Du ska se att din kommer gå ned och min kommer gå upp. Win-win.... lovar...... 🤞
 

Been

Patek
2-Faktor
Haha! Har förstått i andra trådar att om man ställer ultimatum till dem så är det medgörliga. Du kan väl testa och avlägga rapport? 😝

Vi kan ju testa så får vi se........ Du ska se att din kommer gå ned och min kommer gå upp. Win-win.... lovar...... 🤞
Men om vi är fler så blir det ju grupptryck😁
Om någon skall till Stockholm City i morgon så hör av er så kan vi kanske sammanstråla för en fika lunch.
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Begagnatmarknaden har gått upp 🙈😉
07BD3456-84A7-43AF-BD34-D51657D07F15.png
Att sälja klockan i sitt bolagsnamn må väl vara hänt om det handlat om klockor. Men när företaget pysslar med skyddsum?! 😳
Nåväl hen har ju en bra vinstmarginal iaf. 😅

 

Duddee

Cartier
2-Faktor
Att sälja klockan i sitt bolagsnamn må väl vara hänt om det handlat om klockor. Men när företaget pysslar med skyddsum?! 😳
Nåväl hen har ju en bra vinstmarginal iaf. 😅

Skyddsrumsklassad klocka måste vara otrolig premium. En rejäl toolwatch.
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Damn you Pelagos 39 med T-fit! Igår rastades BB58an och det kändes inte rätt med storleken på armen. P39 sitter på plats utan att kännas liten. BB58 glider omkring och märks av tydligare.

Att varva titan och stål blir nog en utmaning!
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Damn you Pelagos 39 med T-fit! Igår rastades BB58an och det kändes inte rätt med storleken på armen. P39 sitter på plats utan att kännas liten. BB58 glider omkring och märks av tydligare.

Att varva titan och stål blir nog en utmaning!
Titan må vara en vattendelare men vikten är helt underbar.
Gillar titan men för mig ligger den främsta magin i P39 i komforten som t-fit ger. Samma sak med micro link på min Explorer.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
@Limeee är ju ute efter en 925 jag vet en som har det han söker man han säljer inte🤣🤣🤣🤣🤣
Verkar dock finnas en ute på ks @Limeee

Kööööp :D
 
Topp