Kanske P39 och fyrsiffrig dj är den optimala tvåklockorslådan, medan exp1 är den bästa enklockorslådanLite som för mig med DJ och P39 skulle klara mig med de två tror jag![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske P39 och fyrsiffrig dj är den optimala tvåklockorslådan, medan exp1 är den bästa enklockorslådanLite som för mig med DJ och P39 skulle klara mig med de två tror jag![]()
Utifrån att det är noll så är det inte tillräckligt..... men om någon vill starta en insamling så går det bra.Hur mycket betalar Tudor er egentligen? Jag misstänker nämligen att det inte är tillräckligt.. suget efter en P39 blev svårt på riktigt efter att ha läst ikapp lite i tråden ikväll![]()
Det vore inte mer än rätt jag jag tyckaUtifrån att det är noll så är det inte tillräckligt..... men om någon vill starta en insamling så går det bra.![]()
Vi fick alla en P39 eller hur @DeskdiversthlmHur mycket betalar Tudor er egentligen? Jag misstänker nämligen att det inte är tillräckligt.. suget efter en P39 blev svårt på riktigt efter att ha läst ikapp lite i tråden ikväll![]()
Jag kör ju en ny DJ 126234 så 6 siffriga istället för 4 för migKanske P39 och fyrsiffrig dj är den optimala tvåklockorslådan, medan exp1 är den bästa enklockorslådan![]()
Usch ja. Var nära att köpa en Explorer 2007, men det blev som tur var en IWC den gången. Hade kanske blivit en OWG om det velat sig illa.Haha! Hög igenkänning på den!
Explorern tillsammans med en P39 är en riktigt vass duo!!
Fick och fick...... vet inte riktigt vilken relation du har med din ADVi fick alla en P39 eller hur @Deskdiversthlm![]()
Stort tack!En BB Ceramic finns nu på KS (var väl någon som hade den innan också eller…?)
@llesurk upp med bilder på nykomlingen
Jag kan vakta dina klockor då behöver du inte låsa in domStort tack!
@m_s hade en förut. Det var den som satte sina spår efter att ha prövat den. Så pass att han var med och puttade mig över kanten
Nya bilder kommer, den är lite inlåst nu bara
Värdelöst med ny klocka som man har inlåst, jag vet![]()
Fasen vad jag gillar den där. Jag är avis.Väntar på att maten skall bli klar![]()
Jag kan vakta dina klockor då behöver du inte låsa in dom![]()
Nästa gång du är i S-Holm hör du av dig🍽🍽Det är en riktigt vän det
Det blev lite tokigt med Tudorn, skulle hämtat den men man hinner inte med allt, men suget efter den börjar ta sig rätt bra![]()
Har du matchande dad-bod?Dad-watch bonanza!
![]()
Jodå serru man är ju inte 20 längre...... om detta var min peak kan du tänka dig hur det är nu....Har du matchande dad-bod?
Annars måste du släppa original dad-watch (P39an) omedelbart
Du den där triptyken skojar man inte bortDad-watch bonanza!
![]()
Tack! Ja jag är rätt nöjd, det känns som den täcker upp det mesta.Du den där triptyken skojar man inte bort
Jäklar vad komplett den kändes![]()
Saknar lite färg eller kanske en vit 16570Tack! Ja jag är rätt nöjd, det känns som den täcker upp det mesta.
Letar med ljus och lykta efter en 16570 från 2011 med graverad rehaut. Men även sugen på en Santos-Dumont eller Tank igen.... att man aldrig lär sig.Saknar lite färg eller kanske en vit 16570![]()
Tänkte på dig när jag var påväg upp men det var så maxad helg, hör av mig snart så gör vi något kulNästa gång du är i S-Holm hör du av dig🍽🍽
Låter kanonTänkte på dig när jag var påväg upp men det var så maxad helg, hör av mig snart så gör vi något kul![]()