Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp bara en rad på tavlan. 43,8k känns ju som ett rimligt pris....Denna sägs vara issued och annonserat pris var €43 800
![]()
![]()
SEK ja dock inte EuroJapp bara en rad på tavlan. 43,8k känns ju som ett rimligt pris....![]()
Visserligen två rader på tavlan…Japp bara en rad på tavlan. 43,8k känns ju som ett rimligt pris....![]()
Vad får man ge för en beg idag?Hojt till om det är någon som har en svart BB58 i bra skick och vill bli av med.
Beror väl på skick, skulle säga 30k för bruksskick 35k för nyskick isch.Vad får man ge för en beg idag?
Nu överdriver du, på båda punkternaJa det är ju inte många som har lyckats köpa från AD, jag var ju en av de första men den har fått ett nytt trevligt hem nu.
Jag gav 37 för en 2023:a i nyskick för ett par dagar sedan.Vad får man ge för en beg idag?
Bara den första du var ju förstNu överdriver du, på båda punkterna![]()
Stort tack min vän!
Tänkte även på det trevliga hemmet hähäBara den första du var ju först![]()
Säger du så om dina kompisarTänkte även på det trevliga hemmet hähä![]()
Letar långfingeremojin….Tänkte även på det trevliga hemmet hähä![]()
De va du som knep Capelands antar jagJag gav 37 för en 2023:a i nyskick för ett par dagar sedan.
Och jag ångrar mig inte heller. Fy tusan vad den är bra!De va du som knep Capelands antar jag![]()
Max 30k för en begagnad.Vad får man ge för en beg idag?
Och jag ångrar mig inte heller. Fy tusan vad den är bra!![]()
Senaste inköp TUDOR P01.... en klassikerFör ett par veckor sedan var jag på Nymans i Stockholm för att klämma på JLC Reverso Classique. Det tog tid för säljaren att hitta Classique så jag tog mig en titt på andra klockor.
Tudor, så hette klockorna jag fastnade med blicken på. Jag hade sett någon Tudor på forumet men jag, som färsking, intresserade mig bara för Rolex. Jag har dragit ur visdomständer så det finns inte så mycket att göra förutom att spela FIFA samt läsa om klockor. Så jag bestämde mig för att läsa om Tudor.
Några modeller jag fastnade för:
Tudor Sub Snowflake
Tudor Mini-Sub
Tudor Black Bay
Tudor Pelagos
Har forumets medlemmar någon erfarenhet och annat smått och gått kring Tudor i allmänhet och modellerna i synnerhet?
Känns som att Tudor är klockorna "ingen" har medan "alla" har Rolex.
Hit me!
W.T.F? Det här måste ju vara bananas eller är de så svåra att få tag i?Skynda fynda
Företagsannons - Tudor Black Bay Pro Automatic 39mm 79740 NEW 2022
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Pro Automatic (39mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: 79470 Condition: New Unworn. Please See Photos Purchased in 2022 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Manufacture Warranty (2027) The watch comes...klocksnack.se
Snarare bananasW.T.F? Det här måste ju vara bananas eller är de så svåra att få tag i?
Priset känns svårmotiverat för en ProSnarare bananas
Eller vad sägs om:
Företagsannons - Tudor Pelagos Blue Titanium 42mm 25600TB
Hi All Up For Sale is Tudor Pelagos Blue Titanium (42mm) Titanium Case fitted on the Titanium Bracelet Reference Number: 25600TB Condition: Unworn (only tried on). Please See Photos Purchased in 2021 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Tudor Warranty (2026) The watch comes with...klocksnack.se
Företagsannons - Tudor Black Bay Fifty-Eight Boutique Edition Bronze
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Fifty-Eight Boutique Edition (39mm) Bronze Case fitted on the Bronze Bracelet Reference Number: 79012M Condition: Like New. Patina starts with beautiful hue. Please See Photos Purchased in 2021 from Authorised Dealer The watch comes with Box and Papers...klocksnack.se
Företagsannons - Tudor Black Bay Chrono ''Panda'' Automatic 41mm
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Chrono Automatic (41mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: 79360N Condition: Excellent almost Like New. Please See Photos Purchased in 2021 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Manufacture Tudor...klocksnack.se
Han är ju helt ute och cyklar, för jämnanSkynda fynda
Företagsannons - Tudor Black Bay Pro Automatic 39mm 79740 NEW 2022
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Pro Automatic (39mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: 79470 Condition: New Unworn. Please See Photos Purchased in 2022 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Manufacture Warranty (2027) The watch comes...klocksnack.se
Det där en grym komboTestar bb58an på nato och måste säga att jag gillar de
![]()
jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…F
Han är ju helt ute och cyklar, för jämnanÄr han en idiot månne?
Hur menar du, ska man bli banned pga högt pris i köp och sälj?jag tänker mig att forumledningen nästan borde ta bort sådana säljare från KS Dealers men visst det är en fri marknad men han har ju återkommande extrema priser…