• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

_bb58_

Cartier
Ännu en ny klocka idag från tudor. Även om den här endast släpps i en 1 ex.
IMG_4122.png
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Bra med 120 klicks bidirectional bezel, då kan man även tracka timvisaren från rena halvtimmar. Just det är en brist på min nuvarande 60 klicks bi-bezel. Men i övrigt så hoppar jag över allting som har med RB och andra meningslösa energidrycker.
Kommer det en icke sponsrad version av chronografen så kan det vara intressant.
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Som många påtalat känns just redbull på klockan sådär ärligt talat. I övrigt tycker jag FXD:en ser riktigt bra ut. Men inte tillräckligt, jag fortsätter spara min veckopeng tills en blå pelagos 39:a släpps.


Däremot tycker jag personligen att nya, on of a kind, chronon i guld var helt suverän! Skulle personligen ta den alla dagar i veckan över t.ex en Daytona i guld.
2EAFCB5F-4AE9-4262-9225-C850E490167B.png
1475F1E7-CD66-47C2-B2E8-F70690311885.png
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Jag gillade släppet. Det är bara den graverade rehauten jag inte gillade 😬
Fast ändå, vad gör det med lite redbull reklam egentligen? Vi i tråden går ju ändå runt med reklamklockor för batterier 😬
Jag kan inte vara den enda som fått någon sån kommentar?
-”Tudor, gör inte dem batterier?”
-”Eeh, jo. Det är en reklamklocka” brukar jag svara
 
Topp