• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Yannick

Breitling
Utökat till en Tudor-duo idag! Kunde inte låta bli att plocka den som @Fixxxer haft på K&S ett tag. Sjukt sugen på att komplettera med gummit :)

IMG_3022.jpeg
IMG_3032.jpeg
IMG_3033.jpeg
Vet du vart länken löstes från? Letar
Efter liknande
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Någon som vet om det går att köpa tudors five link som sågs med nya monochrome separat? Sedan undrar jag också isåfall om det fungerar med bb58an?
Går nog att köpa separat eftersom den släpptes förra året fast med röd bezel. Se min förra som @pnt köpte ett par inlägg upp. Kommer på oyster, jubilee eller gummi. Gummit kan man köpa separat så är säker på att du kan köpa alla tre separat.

Passar inte BB58 eftersom den är 21mm.
 

Urniss1

Cartier
2-Faktor
Går nog att köpa separat eftersom den släpptes förra året fast med röd bezel. Se min förra som @pnt köpte ett par inlägg upp. Kommer på oyster, jubilee eller gummi. Gummit kan man köpa separat så är säker på att du kan köpa alla tre separat.

Passar inte BB58 eftersom den är 21mm.
Visst är den 21mm? Reagerade när jag kikade på Adrian Barkers video där han påstår 22mm men där har han väl fel? IMG_5343.png
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Finns det någon som skulle kunna mäta hur bredd Pelagos 39 gummit är i mittdelen som går in i endlinken? Som jag har förstått det ska Pelagos 39 gummit fungera på ranger 39 som ska ha samma mått på länkens mittdel som en bb36 och därmed borde fungera på bb36:rolleyes:
 
Topp