Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har to, og den som er hel ser slik ut. Har satt på keeper fra ei natoreim på den.Bra idé! Du skulle haft en keeper till på den sidan av armen där kl. sex är.
Perlon fungerer OK det også.Varför envisas folk med att använda nato när det finns perlon?
![]()
För mig finns det inget skönare band än ett väl inkört perlon!Perlon fungerer OK det også.
![]()
![]()
Kjører du perlon fra Eulit?För mig finns det inget skönare band än ett väl inkört perlon!
Hittills har jag kört 100kr-varianter av olika fabrikat men jag har en beställning av Eulitband påväg hem från Tyskland.Kjører du perlon fra Eulit?
Försök övertyga dig själv att behålla denna!Trevlig lördag tudors!![]()
Jag försöker varje dagFörsök övertyga dig själv att behålla denna!
Det har man väl innan man börjar jobba, men väl på arbetet är det ju bara att köra. Fin klocka. Funderar starkt på att byta min Rolex GMT mot en bb58 och en DJ36:a för lite större bredd och valfrihet.Jobbångest deluxe
![]()
Det har jag också haft, igår var hemskt! Men om jag fortfarande har ångest över jobbet, väl på jobbet borde det väl rimligtvis fortfarande kallas för jobbångest?!Det har man väl innan man börjar jobba, men väl på arbetet är det ju bara att köra. Fin klocka. Funderar starkt på att byta min Rolex GMT mot en bb58 och en DJ36:a för lite större bredd och valfrihet.
Du är i gott sällskap. Men nu får man iaf dricka kaffe i lugn och roJobbångest deluxe
![]()
Lugn och ro? På mitt jobb är det full rulle, typ! Alla tråkiga jävlar (och jag) är tillbaka från idag och de lite mer sköna kollegorna är lediga en vecka till, FÖRBANNAT!Du är i gott sällskap. Men nu får man iaf dricka kaffe i lugn och ro
![]()
Låter förvisso rimligt.Det har jag också haft, igår var hemskt! Men om jag fortfarande har ångest över jobbet, väl på jobbet borde det väl rimligtvis fortfarande kallas för jobbångest?!
58:an är grym! Det enda den här modellen saknar är t-fit annars är den imho 100%
Dåså! Då är det bara köraLåter förvisso rimligt.
Ja dom ser fina ut. Jag gillar att alternera mellan lite olika naton och gummin så ser hellre att eventuella brister ligger i länken än i själva ”huvudet”![]()
Småbarnsförälder och jobbar hemmaLugn och ro? På mitt jobb är det full rulle, typ! Alla tråkiga jävlar (och jag) är tillbaka från idag och de lite mer sköna kollegorna är lediga en vecka till, FÖRBANNAT!
Perfektion! Som den borde kommit från början tycker jag.Blue watch Monday, without fake rivets!![]()
![]()
![]()
![]()
Instämmer tillPerfektion! Som den borde kommit från början tycker jag.