Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njae inte denna gång, måste nog göra mig av med någon klocka för att rättfärdiga en tillRiktigt fin. Blev det ett köp?
Förstår heltNjae inte denna gång, måste nog göra mig av med någon klocka för att rättfärdiga en till![]()
Rätt val.Det blev ingen FXD utan valet föll på en vanlig 42:a istället.
En mycket trevlig bekantskap.
![]()
Vad tycker du om tjockleken? Själv testade jag en svart häromdagen men är lite tveksam just pga det.. i övrigt är det ju en sjukt grym klocka!Dagens...
![]()
Vad tycker du om tjockleken? Själv testade jag en svart häromdagen men är lite tveksam just pga det.. i övrigt är det ju en sjukt grym klocka!
![]()
![]()
Har lämnat in bandet. Pratade med en annan på Krons som var ok med att testa skicka in det. Vi får se, lär ta tid iaf. Men bandet är oanvändbart ändå så det får bli vad det blir.Gällande dålig strap till BB Ceramic.
Kan säga attefter att ha besökt Krons var det som ni trodde. De menade på att ett armband håller ungefär två år. Jag köpte min ca 1.8 år sen och är fortfarande inom konsumentköplagen så jag köper inte resonemanget alls. Vid normalt bruk enligt Tudors born to dare ska den ju fanimig hålla minst två år. Ska fundera om jag orkar ta striden.
Det roliga är att när jag besökte Nymans precis efter sa de att jag skulle reklamera den. Nymans ger fan alltid bra bemötande.