• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Favoriten

Bilagor

• 1000012372.jpg
    1000012372.jpg
    437.9 KB · Visningar: 5
Söndags brunchen är redan delad på instagram.
Men känner mig tvungen att dela med mig här med 😁😉☕

4D471A40-5C4F-4AB4-892E-849977851801.jpeg
Wow, ser fantastiskt ut. Inte riktigt jämförbar mot en frukost med två små kids som är krassliga... Ställer mig i kö för att få besöka eran frukost framöver. Och så skall jag skicka bilden till min fru. Inser att vi inte ätit brunch på ca 5år 🤣🤪 typ.

Skulle du få för dig att avyttra den där nån dag så prova gärna att dra ett meddelande till mig. Har jag pengar på fickan vid tillfället så vet man inte vad som kan hända. :cool:
Är ju en fantastisk GADA.
Noterat, ska ha det i bakhuvudet 😊 även om jag inte ser att det skulle bli aktuellt i nuläget... Det är precis GADA den är inköpt utifrån 😊

Ni som kör NDC straps, bär ni ”singel” eller ”dubbel”. Skulle vilja köra singel men då blev det mycket över på sidan. Som då så klart går att klippa bort. Men då går det inte att köra dubbelt längre fram.

Wow, ser fantastiskt ut. Inte riktigt jämförbar mot en frukost med två små kids som är krassliga... Ställer mig i kö för att få besöka eran frukost framöver. Och så skall jag skicka bilden till min fru. Inser att vi inte ätit brunch på ca 5år 🤣🤪 typ.
Hehe detta va faktiskt bara till mig 🥹☕
Men svårt att styra med två små krigare som vill ha uppmärksamhet...
Men frugan borde definitivt lösa det nästa gång. På henne ❤️

Nu har det skakats digital hand på en FXD från @Samson32 så nu behöver jag leta efter strap till den.

Gillar Postales straps så han kommer snickra ihop ett till mig men fler sjyssta förslag välkommas.

Tillbaka
Topp