Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Älskar enkelheten med att tycka på ett band och få nytt liv i klockanBandbyte. Nu får FXD vara på Erika’s ett tag.
![]()
![]()
Finns bra mycket sämre alternativ![]()
Owg i en månad med denna
Fördjä..a snygg den där
Snygg! Blir riktigt sugen på denGMT idag![]()
![]()
Lätt att det blir så när den är så sjukt bekväm![]()
Owg i en månad med denna
Wow, ser fantastiskt ut. Inte riktigt jämförbar mot en frukost med två små kids som är krassliga... Ställer mig i kö för att få besöka eran frukost framöver. Och så skall jag skicka bilden till min fru. Inser att vi inte ätit brunch på ca 5årSöndags brunchen är redan delad på instagram.
Men känner mig tvungen att dela med mig här med️
![]()
Noterat, ska ha det i bakhuvudetSkulle du få för dig att avyttra den där nån dag så prova gärna att dra ett meddelande till mig. Har jag pengar på fickan vid tillfället så vet man inte vad som kan hända.
Är ju en fantastisk GADA.
Hehe detta va faktiskt bara till migWow, ser fantastiskt ut. Inte riktigt jämförbar mot en frukost med två små kids som är krassliga... Ställer mig i kö för att få besöka eran frukost framöver. Och så skall jag skicka bilden till min fru. Inser att vi inte ätit brunch på ca 5årtyp.
NDC Strap på FXD utan att det är klippt.Ni som kör NDC straps, bär ni ”singel” eller ”dubbel”. Skulle vilja köra singel men då blev det mycket över på sidan. Som då så klart går att klippa bort. Men då går det inte att köra dubbelt längre fram.
Kanonfin. Hur många mm är den?
Tackar! Officiellt är den 40mm men mäter nog närmare 39mmKanonfin. Hur många mm är den?
För jävla snyggt. 39mm va?
StämmerFör jävla snyggt. 39mm va?