God Tudor-jul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser kanonfint ut.Om man är sugen på jubilee till sin bb36, är det uncle straps variant som gäller då? Eller finns det något annat som passar?
För tillfället körs den på ett Nato
![]()
Kan nog ha att göra med att BB58 släpptes 2012 och BB54 släpptes 2023. De exemplar av BB58 som ligger på andrahandsmarknaden har därför oftast några år på nacken, medan 54:an oftare är av nyare skick.Har en fråga kring BB54 och BB58. Har bestämt mig för att köpa någon av dem alternativen men helst 54an på länk. Funderat lite på priserna. Ser att 54 (43 050kr) och 58 (44 250kr) kostar typ lika mycket hos handlare och både går att köpa över disk samt tom beställa på nätet hos våra svenska handlare. Hur kommer det sig att 54an är dyrare än 58an på andrahandsmarknaden? Tillgång och efterfråga är kanske svaret men utöver det så går både att köpa här och nu.
Jaha då förstår jag att det är tillgången det skiljer sig på.Kan nog ha att göra med att BB58 släpptes 2012 och BB54 släpptes 2023. De exemplar av BB58 som ligger på andrahandsmarknaden har därför oftast några år på nacken, medan 54:an oftare är av nyare skick. Plus T-fit och tillgång/efterfrågan.
Båda är riktigt fina och jag stod mellan en blå BB58 och BB54, testade båda på. Landade på BB54 främst pga storleken och T-fit.Har en fråga kring BB54 och BB58. Har bestämt mig för att köpa någon av dem alternativen men helst 54an på länk. Funderat lite på priserna. Ser att 54 (43 050kr) och 58 (44 250kr) kostar typ lika mycket hos handlare och både går att köpa över disk samt tom beställa på nätet hos våra svenska handlare. Hur kommer det sig att 54an är dyrare än 58an på andrahandsmarknaden? Tillgång och efterfråga är kanske svaret men utöver det så går både att köpa här och nu.
Helt rätt beslut. Både sitter fint men BB54 snäppet bättre.Båda är riktigt fina och jag stod mellan en blå BB58 och BB54, testade båda på. Landade på BB54 främst pga storleken och T-fit.
![]()
![]()
Alltid roligare med bild!
Dags för en blå BB54, kom igen Tudor!Båda är riktigt fina och jag stod mellan en blå BB58 och BB54, testade båda på. Landade på BB54 främst pga storleken och T-fit.
![]()
![]()
Alltid roligare med bild!
Blå bb58 kostade ca 33 ny när den kom 2020Jaha då förstår jag att det är tillgången det skiljer sig på.
Håller med, eller som nedan BB41 fast i BB54 format, hade varitDags för en blå BB54, kom igen Tudor!
Gyllene tider.Blå bb58 kostade ca 33 ny när den kom 2020
BB58 kom i originalutförande (svart) 2018 och i blå 2020Kan nog ha att göra med att BB58 släpptes 2012 och BB54 släpptes 2023. De exemplar av BB58 som ligger på andrahandsmarknaden har därför oftast några år på nacken, medan 54:an oftare är av nyare skick.
Alltså inte längesen.BB58 kom i originalutförande (svart) 2018 och i blå 2020
My mistake, för mycket nubbe för min del igårBB58 kom i originalutförande (svart) 2018 och i blå 2020
3-6 månader var sista jag hördeDåligt med rotation av nya monochrome på ks delen. Någon som varit i kontakt med ad nyligen, eller är det intresselista för dessa? Kanske får knipa en ny annars då.
Nymans och krons kunde lösa direkt. Ingen väntelista när jag ringde i måndags.Dåligt med rotation av nya monochrome på ks delen. Någon som varit i kontakt med ad nyligen, eller är det intresselista för dessa? Kanske får knipa en ny annars då.