• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

God Tudor-jul
IMG_3284.jpeg

Har en fråga kring BB54 och BB58. Har bestämt mig för att köpa någon av dem alternativen men helst 54an på länk. Funderat lite på priserna. Ser att 54 (43 050kr) och 58 (44 250kr) kostar typ lika mycket hos handlare och både går att köpa över disk samt tom beställa på nätet hos våra svenska handlare. Hur kommer det sig att 54an är dyrare än 58an på andrahandsmarknaden? Tillgång och efterfråga är kanske svaret men utöver det så går både att köpa här och nu.

Har en fråga kring BB54 och BB58. Har bestämt mig för att köpa någon av dem alternativen men helst 54an på länk. Funderat lite på priserna. Ser att 54 (43 050kr) och 58 (44 250kr) kostar typ lika mycket hos handlare och både går att köpa över disk samt tom beställa på nätet hos våra svenska handlare. Hur kommer det sig att 54an är dyrare än 58an på andrahandsmarknaden? Tillgång och efterfråga är kanske svaret men utöver det så går både att köpa här och nu.
Kan nog ha att göra med att BB58 släpptes 2012 och BB54 släpptes 2023. De exemplar av BB58 som ligger på andrahandsmarknaden har därför oftast några år på nacken, medan 54:an oftare är av nyare skick.

Senast ändrad:
Båda är riktigt fina och jag stod mellan en blå BB58 och BB54, testade båda på. Landade på BB54 främst pga storleken och T-fit.
IMG_2485.jpeg
IMG_2102.jpeg

Alltid roligare med bild!

Dåligt med rotation av nya monochrome på ks delen. Någon som varit i kontakt med ad nyligen, eller är det intresselista för dessa? Kanske får knipa en ny annars då.

Tillbaka
Topp