TackVad blev det för något? Ser ut som en rolig penna du fick med. Stort grattis! Och fler bilder kanske?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackVad blev det för något? Ser ut som en rolig penna du fick med. Stort grattis! Och fler bilder kanske?![]()
Det där är permanent, definitivt. Han har ju petat ur all lysmassa. Man kan väl gissa att ett index föll loss och då var det lika bra att ta bort alltihop.Någon gick lös med tuschpenna. Kan bara hoppas att det inte är permanent tusch
![]()
Samma här! Fast lite annat än bubbelHär blir det bubbel och lördagshäng
![]()
Otänkbart då detta skulle göra att det inte är en monochromeHur ser ni på möjligheten att monochrome kommer i fler färger?
Gör inte så. För då kanske jag måste köpa tillbaka den…Aldrig trivts så bra som med min North Flag.
Brukar vara en rastlös flipper, men den här har suttit på armen ett bra tag nu.
Fast vad skall man göra när rastlösheten och suget sätter in.
Får lägga in en annons imorrn.![]()
![]()
Grattis! Jag var på Krons i torsdags och provade exakt samma modell (kanske t.o.m. samma ex som blev din klocka?), riktigt grym!
Finns massor på C24 som ligger en bra bit under listpris.Söker en beggad Black Bay 36 av ”nya” modellen med blå tavla. Alltså modellen med ”jubilee länk”.
Nån som har koll på nån vettig till salu?
Finns det nån förteckning här på sidan på vettiga företag?Det finns ett gäng företag här på forumet som säljer dig en klocka på distans. Ta kontakt med dom och se vad de kan erbjuda![]()
Enklast är nog att skrolla igenom köp&sälj och leta efter företagsannonser och välja bolag därifrånFinns det nån förteckning här på sidan på vettiga företag?
Håller med. De har träffat helt rätt med färgkombonFörmodligen Tudors finaste klocka just nu av dom moderna, mycket fin![]()
Du får åka till mig den här gången….Gör inte så. För då kanske jag måste köpa tillbaka den…![]()
Hej!Nytt in! Länge varit sugen på en BB54, och jag är imponerad. Både haft svart och blå BB58, men håller den här högre. Proportionerna är i stort sett perfekta, och den sitter sjukt skönt på handleden. Enorm fördel med quick adjustment dessutom.
![]()
Hej!Hej!
Riktigt snygg. Har varit i Tudor köptankar i ett år nu. Denna tycker jag är riktigt snygg och inte för stor. Vad har du för handledsomkrets?