Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, gillar verkligen GMT. KÀnns den stor? Vad mÀter din handled?HÀr blir det bubbel och lördagshÀng
![]()
Riktigt snygg, fÄr jag frÄga vad din handledare mÀter? Det Àr vÀl en ganska sÄ kraftig pjÀs?TudorTorsdag, numera Àr denna den klocka som jag har haft lÀngst tid (sen Dec -20) och faktiskt aldrig nuddat vid tanken att sÀlja. Uncles jubilee (med Tudors clasp) gÀller pga att det Àr bekvÀmare och jag fÄr till lÀngden bÀttre. Kör en hel del gummi frÄn Everest ocksÄ.
![]()
Wow, riktigt snygg. Hur ligger den pÄ handleden?
Riktigt bra! Upplevs inte alls sÄ tjock som den Àr.Wow, riktigt snygg. Hur ligger den pÄ handleden?
Vad Àr det för storlek pÄ den? tÀnkte först black bay 54, men ser större ut. Mkt snygg hursomhelst!Snart helg nu![]()
![]()
Det Àr BB54 men jag har klena handlederVad Àr det för storlek pÄ den? tÀnkte först black bay 54, men ser större ut. Mkt snygg hursomhelst!
Den Àr rÀtt stor lug to lug ocksÄ va? Vad mÀter din handled?Riktigt bra! Upplevs inte alls sÄ tjock som den Àr.
Jag har ocksÄ bb41 gmt, min handled Àr runt 17,5cm och jag tycker att den sitter bra.Den Àr rÀtt stor lug to lug ocksÄ va? Vad mÀter din handled?
Synd att det stĂ„r redbull pĂ„ denâŠ.200kr pĂ„ Stadium Outlet i butik och online, finns Ă€ven klĂ€desplagg.
![]()
Ja, man fĂ„r vĂ€l hoppas att det dyker upp en vanlig svart Tudor kepsSynd att det stĂ„r redbull pĂ„ denâŠ.
Det kommer inte ske.Ja, man fÄr vÀl hoppas att det dyker upp en vanlig svart Tudor keps
Vad fÄr dig att tro det?Det kommer inte ske.
Att Tudor skulle sÀlja kepsar via Stadium?Vad fÄr dig att tro det?
Jag som var otydligAtt Tudor skulle sÀlja kepsar via Stadium?
SÄn hÀr menar duJag som var otydlig. Jag menade att man fÄr hoppas pÄ att en svart Tudor keps dyker upp hÀr pÄ forumet.
ExaktSÄn hÀr menar du![]()
![]()
Har nog aldrig anvÀnt en Tudorkeps vad jag minns. SÄnt man fÄr hos ADs emellanÄt. Bild för topic.
Riktigt snygg pÄ jubileenHar nog aldrig anvÀnt en Tudorkeps vad jag minns. SÄnt man fÄr hos ADs emellanÄt. Bild för topic.![]()