Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Exakt, både den och den blåa var ju riktigt snygga, men 43mm… Ser inte riktigt behovet av en ”BB68” när 39 och 41mm redan finns som passar majoriteten av handleder.Segt att detta är vad jag väntat på.. förutom den gigantiska storleken![]()
Blå P39 hade varit en pengapress och en no-brainer. Men har för mig att P39 inte släpptes på W&W, så den kanske kommer "off season"?Synd att vi inte fick blå Pelagos 39 eller BB58 GMT utan gilt. Tyckte väl släppen var sådär.
Kan inte se skillnad på minutvisaren.Den nya 58an har nya visare också, minutvisaren är smalare vid mitten likt på 54 och lollipop-sekundvisare.
men 66k? Det börjar bli dyrt att köpa Tudor nuOrginal-Pelagosen finns fortfarande kvar . Fick lite vibbar att nya Ultran kanske skulle ersätta den rakt av och man skulle ha den nya looken med den låga rehauten över hela linjen. Undrar om det inte blir så också på sikt?
Förmodligen många. Gissningsvis på andra sidan Atlanten…
Om jag fick gissa så är det nog inte amerikanerna som är ”problemet”, det är snarare asiaterna, främst Kina/Hongkong, Malaysia, Japan, Singapore, osv.Är väl så… Jänkarna fattar aldrig någonting…
Om jag fick gissa så är det nog inte amerikanerna som är ”problemet”, det är snarare asiaterna, främst Kina/Hongkong, Malaysia, Japan, Singapore, osv.
Samt är nu master chronometer. Är det annat verk i?Kan inte se skillnad på minutvisaren.
Annat som skiljer:
Triangeln på vridningsinlägget.
1an i 10 på vridningsinlägget.
Själva vridningen (bättre grepp nu)
Kronan (verkar vara bättre grepp nu)
Japp nytt verk i BB58, säkert därför de lyckats få den liiite tunnare.Samt är nu master chronometer. Är det annat verk i?
Kan inte se skillnad på minutvisaren.
Annat som skiljer:
Triangeln på vridningsinlägget.
1an i 10 på vridningsinlägget.
Själva vridningen (bättre grepp nu)
Kronan (verkar vara bättre grepp nu)
Min magkänsla säger att stora klockor går mer hem i USA än i Asien men det är ju en ren gissning från min sida.Om jag fick gissa så är det nog inte amerikanerna som är ”problemet”, det är snarare asiaterna, främst Kina/Hongkong, Malaysia, Japan, Singapore, osv.
Ja vit PRO kändes ju helrätt. Visst, den är lite tjock men jag hade inga problem med den svarta. Kunde t o m bära den på nato utan större mankemang.Jag fick villhöver känslor för både vit Pro och BB58 Burgundy på fivelink.
Vit kändes helt klart rätt. Skulle gärna se den på en borstad fivelink framöver.Ja vit PRO kändes ju helrätt. Visst, den är lite tjock men jag hade inga problem med den svarta. Kunde t o m bära den på nato