Ja med största sannolikhet, det var så han gjorde när han scalpade den helsvarta.Hur funkar detta, klipper han den direkt på mässan då eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja med största sannolikhet, det var så han gjorde när han scalpade den helsvarta.Hur funkar detta, klipper han den direkt på mässan då eller?
Där ser man! Märkligt ändå? Att vara först ut med något nytt finns det ju alltid någon som vill vara så den lär han väl kränga.Ja med största sannolikhet, det var så han gjorde när han scalpade den helsvarta.
Man är ju nyfiken på detta...Någon som vet om jubileet med T-fit funkar på gamla BB58 OG?
Edit: inte enligt Tudors officiella Instagram iaf..
Jag tror inte att den gör det eftersom att den nya boetten inte riktigt har samma form, jag postade en bild som jämför dom två tidigare i trådenMan är ju nyfiken på detta...
Såg den här bilden på reddit från en Tudor-återförsäljare som säger att den är märkbart tunnare. Jag tycker att man ser att formen på bandhornen är annorlunda också och att dom blir 'tunnare tidigare' vilket borde betyda att den upplevs mindre bulky!
![]()
Vad har du för strap? Ser najs utJa den lever upp i solen. Liksom vi. Saknar den de dagarna. Kanske blir en igen någon gång.
![]()
Han har även nån till ute på insta. Tror det är 68:an….Han är verkligen värsta sortens bilhandlare/dammsugarförsäljare/valfritt
Bara att beklaga de stackars människor som inte vet bättre än att göra affärer på det stället…
Han har troligtvis gått till butiken i Geneve och shoppat lossHan har även nån till ute på insta. Tror det är 68:an….
Säkert så…Han har troligtvis gått till butiken i Geneve och shoppat loss
Jag var lite tveksam när den kom, men nu tycker jag nog att denna passar bättre med pepsi-bezel än den svarta (som jag har).Sommar Tudorn
![]()
Sommar Tudorn
![]()
Den där är riktigt snygg alltså! Om den bara var lite mindre så den passade min handled![]()
Är indexmarkeringarna mindre på den nya modellen jämfört med den tidigare?Trevlig helg allas
![]()
Ja, jo en suntan skulle snäppa upp nivån en aning. Men redan nu måste jag säga att den kombon ser riktigt vass ut ändå
Är ditt gummi fortfarande på?Ja, jo en suntan skulle snäppa upp nivån en aning. Men redan nu måste jag säga att den kombon ser riktigt vass ut ändå
Blev ju kanon
Är ditt gummi fortfarande på?
Gummi för tillfället. Kan bli ett jubilee som åker på innan lunch!
Ja det är det faktiskt. Men däremot har jag inte klockan på armen
Men jag ska nog ändå ge det en ärlig chans…
Själv då? Gummi eller länk just nu?
Nej det är ju ett jäkla frosseri i missundsamhet o killgissande här.Men ska man verkligen betala moms i bägge länderna?
Nej det är ju ett jäkla frosseri i missundsamhet o killgissande här.
Man må ogilla vad han gör, men det är väl inte värre än lokala Willys kaffeförsäljning o prishaussande.