• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Man är ju nyfiken på detta...
Jag tror inte att den gör det eftersom att den nya boetten inte riktigt har samma form, jag postade en bild som jämför dom två tidigare i tråden

Såg den här bilden på reddit från en Tudor-återförsäljare som säger att den är märkbart tunnare. Jag tycker att man ser att formen på bandhornen är annorlunda också och att dom blir 'tunnare tidigare' vilket borde betyda att den upplevs mindre bulky!

1743679879959.png

Nej det är ju ett jäkla frosseri i missundsamhet o killgissande här.

Man må ogilla vad han gör, men det är väl inte värre än lokala Willys kaffeförsäljning o prishaussande.

Vet inte vad du menar med missunnsamhet.
Men a, nej moms betalar du inte vid utförsel endast vid införsel och b, oklart som är oklart är om han köper den som privatperson eller via sitt företag.

Att sedan kalla den för ”missunnsamhet” är trams. Killen är kunnig och har sin nisch. Men att inte ens vara AD för märket och dra nytta av denna typ av försäljning är bara oseriöst. De flesta som kommentarer här är sannolikt baserat på hans självupptryckta västar med Moët och Rolex loggor på. Rolex klockor nedsmetade i räkmackor etc.

Har svårt att se att lokala ica handlaren skulle dra ned till Italien och köpa billig San Daniele för att sedan kränga dyrt lokalt sedan.

Tillbaka
Topp