Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De kan, men vill inte iom garanti-grejen.Men om jag inte vill göra någon täthetsservice då?! Jag är ju ingen pussy och gillar att ”living on the edge”
Och Nymans KAN givetvis trycktesta, men de kanske inte vill? De utförde ju ett trycktest på min förra panna efter service så möjligheten finns.
I mina öron låter du som en vettig människaEftersom jag är som jag är (dvs halvgalen) och bara älskar BB GMT (OG 41), speciellt med mitt svarta insert från Steelreef...
![]()
...så fick jag en tanke om att skaffa en till GMT med polar dial och göra samma sak. Dvs byta till ett insert från Steelreef. Efter VÄLDIGT snabb redigering i paint ger jag er härmed:
BB GMT polar "Fernshade"
![]()
BB GMT polar "Nightfall"
![]()
Tankar?? Är jag spritt språngande som jag hela tiden misstänkt?![]()
Ev sugen på o släppa den för en dj1601/1603
Snyggt!!! Andra grattis den här veckan dåSå nu är det min![]()
![]()
Max ca 45 om den är i mint/nyskickVem är king på Tudor bb58 GMT prissättning här?
Ok, tänker på "coke" edition med fullset från 2025, i princip nyskick.Max ca 45 om den är i mint/nyskick
Ligger en ute nu på köp och sälj för 39, den är prisbumpad några gånger.
Ja det är väl den enda BB58 GMT som finnsOk, tänker på "coke" edition med fullset från 2025, i princip nyskick.
De har väl gått för ~40-45 här på forumet vill jag minnasOk, tänker på "coke" edition med fullset från 2025, i princip nyskick.
Du är ju ett geniDe kan, men vill inte iom garanti-grejen.
Gör ett eget trycktest: dyk ner till i alla fall 100 m. Funkar den när du kommer upp så är det klart. Annars in på service. Dyka ner till 100 m är ju typ gratis och living-on-the-edge-känsla
Huh visste inte, man lär sig nått nytt varje dag, typJa det är väl den enda BB58 GMT som finns![]()
Första intryck? Du har ju ändå ett par tudorsTja får väl bomba på med lite bilder![]()
Keep em’ comingTja får väl bomba på med lite bilder![]()
Mycket nöjd , tavlan skiftar för väldigt mycket.Första intryck? Du har ju ändå ett par tudors![]()
Köp ett 101 m långt snöre och en vikt. Sen får du hitta någon plats som är 100 m djupt.Du är ju ett geni
Bara ett enda litet problem. Det är skitkallt när man passerar typ 30-40m så det faller lite på kylan
Kul att se dessa på samma bild!Svart och röd![]()
Jag är lite motvals och anser att det är Tudors bästa moderna modell. Grattis till ett utsökt mästerverk!Jag ansluter mig här med en Pelagos FXD GMT som jag fick hem igår, tänkt att bo på vänsterarmen som 'daily'. Den ska få några olika Nato-band för variationens skull.
Lokal, UTC- och Tokyo-tid direkt på handleden är najs.
![]()